Tensiune mica

25-06-2010
priscila
Nu este medic/terapeut
priscila
As dori sa stiu din ce cauza scade tensiunea. Deseori o am 8 cu 4. Ce pot sa fac? As dori raspuns de specialitate..Multumesc anticipat!
4 comentarii
0
25-06-2010, ora 21:08
andrab23fly1
Nu este medic/terapeut
andrab23fly1
Nu sunt medic inca, sunt studenta. Cel mai corect sfat pe care pot eu sa ti-l dau este sa discuti cu un medic despre asta. Totusi daca vrei o parere aici trebuie sa dai mai multe detalii, cum ar fii varsta, cand iti scade tensiunea, adica in ce conditii, cat este tensiunea ta in mod normal...cat dureaza din momentul in care iti scade tensiunea, pana isi revine la normal, daca ai alte afectiuni, daca urmezi vreun tratament. Oricum e nevoie de aceste detalii, deoarece scaderea tensionala e un simptom, poate indica mai multe lucruri.
0
26-06-2010, ora 13:13
priscila
Nu este medic/terapeut
priscila
Am 45 de ani, si sufar de aritmie extrasistolica ventriculara, hiperlipoproteinemie, obezitate grad 1, steatoza hepatica, calcificari, valva mitrala-inel mitral grad II, si fac tratament cu concor 5 mg, 1 pe zi, aspenter 1/zi, preductal 2/zi, crestor 5mg 1/zi.
Tensiunea normala e de 10 si 11, uneori o am 12 cu 7, dar am zile cand tensiunea scade la 8 cu 4, neavand legatura cu efortul fizic. Cand teniune scade la 8 cu 4 am stari de greata, stari de lesin, tremuraturi, dureri de cap, stari ce dureaza cateva minute. Astept raspuns!ms
0
26-06-2010, ora 19:24
andrab23fly1
Nu este medic/terapeut
andrab23fly1
Buna ziua!
Problema scaderilor tensionale este data chiar de boala dumneavoastra-aceasta aritmie, si inteleg ca aveti un anumit grad de insuficienta mitrala, in general in cazul calcificarilor asa se intampla, valva mitrala nu se deschide suficient-asta ar da un anumit grad de stenoza si nu se inchide -insuficienta. Acest fapt duce in timp la dereglari ale ritmului ventricular si la dilatatie de inima stanga. Posibil ca hipotensiunea sa apara la dumneavoastra in cadrul unor episoade de aritmie, in care ventriculul nu reuseste sa trimita suficient sange in circulatie. Si vad ca luati Preductal, pentru ischemie cardiaca=deficit de irigatie a muschiului coronarian si un deficit serios de irigatie duce in timp la modificari ce vor avea ca urmare aritmia.
Plus ca luati concor, este un beta-blocant care are ca indicatie angina pectorala si hipertensiunea, acest medicament scade tensiunea, iar daca aveti si un anumit grad de insuficienta cardiaca este discutabil daca puteti sa luati sau nu beta-blocante si dozele in care ar trebui luate. Acest medicament da printre altele bradicardie=scaderea frecventei cardiace, care duce tot la hipotensiune. Inteleg ca aveti steatoza hepatica, nu stiu daca e data de dislipidemia dumneavoastra sau de alta cauza- cert este ca bisoprololul( Concor) este inactivat la nivel hepatic, cam 50%, se poate ca inactivarea medicamentului sa fie incetinita in cazul afectarii hepatice, si probabil ca ar trebui ajustate dozele de medicament.
Cel mai bine discutati cu un medic cardiolog foarte serios, nu am voie sa spun pe acest forum nume de clinici sau spitale- in Bucuresti exista spitale cu clinici foarte bune de cardiologie, am avut niste profesori care se ocupau foarte serios de pacienti, cautati un centru universitar de cardiologie in care sa fiti reinvestigata pentru ca nu e o problema de joaca si trebuie neaparat sa consultati un bun specialist.
0
27-06-2010, ora 14:18
priscila
Nu este medic/terapeut
priscila
Multumesc mult pentru informatii.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.