tratament cu concor 2.5

06-01-2010
cristina rautu
Nu este medic/terapeut
cristina rautu
daca se intrerupe tratamentul cu concor 2.5 pt tensiune arteriala de gradul 1 dupa 2 luni de la debut(luat dimineata o capsula) e posibil sa se faca vreo complicatie?mentionez ca tensiunea este stabilizata la 140/90, cea mai mare valoare inregistrata vreodata fiind de 17.10. rog raspuns de la cineva care stie.multumesc mult
3 comentarii
0
06-01-2010, ora 23:08
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Ca regula generala, betablocantele, clasa din care face parte si Concor:
1) nu se intrerup brusc, ci fie treptat, fie sunt inlocuite o perioada cu un alt medicament care se poate intrerupe brusc.
2) acest proces se face cu indicatie si sub supravaghere medicala. Nu este nevoie de supraveghere continua (internare), ci sa mergeti la doctorul dv de cateva ori pentru a verifica niste parametri foarte simpli.
0
07-01-2010, ora 09:11
cristina rautu
Nu este medic/terapeut
cristina rautu
multumesc mult domnu doctor pt raspuns.as dori sa va mai intreb ceva...daca starea generala a fost foarte rea pe perioada tratamentului cu concor(ameteli, dureri de cap, piuit in cap, lipsa poftei de mancare, tulburari digestive)e posibil ca toate acestea sa fie din cauza ca organismul nu mai are nevoie de medicament odata ce tensiunea s-a stabilizat(140/90)persoana avand varsta de 59 de ani? multumesc din suflet inca odata.
0
07-12-2013, ora 19:10
monica crenguta
Nu este medic/terapeut
monica crenguta
Buna seara Sunt o persoana obeza (1.6093kg)si nu de mult am trecut printr-un moment mai neplacut(a decedat tata )si am avut si o lipsa de magneziu, mi s-a mai intamplat pe fondul oboselii sa imi creasca doar pulsul si atunci am luat egilok de 25 mg.acum am trecut printr-o perioada dificila si tensiunea a luat-o din loc in conditiile in care eram o pers hipotensiva (117 aprox)adica a ajuns la 16.89 si puls 100, dupa ce am egilok si jumat.de anxiar si a venit salvarea dupa vreo 2 ore ajung la spital a ajuns la 11 /79 si puls normal, apoi a mai crescut putin dimineata.Am facut investigatii si mi s-a zis ca nu am nimic la inima, sa incerc sa slabesc obligatoriu si sa iau concor 2.5mg, eu am inceput cu 1.25mg si am 11.672.Vreau sa stiu daca devin dependenta (dr mi-a spus sa iau pana slabesc).pot lua aspirina sau ceva de genul pt.ca am si un reumatism si o spondiloza cervicala?Ce parere aveti?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Efectul magneziului asupra tensiunii arteriale (meta-analiză)
  • Cât trebuie să fie tensiunea arterială normală?
  • Cum se măsoară tensiunea arterială?
  • Cum alegi un tensiometru electronic?
  • Tensiunea arterială înregistrează un declin cu 14-18 ani înainte de finalul vieții
  • Topul greșelilor unui hipertensiv
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.