Tromboza venoasa profunda si I.V.C.

15-09-2011
crissye
Nu este medic/terapeut
crissye
buna ziua, am 22 de ani, si acum 3 saptamani am fost diagnosticata cu tromboza venoasa profunda si insuficienta venoasa cronica.
Urmez inca un tratament, primele 14 zile am facut anti-coagulante (Fraxipharine 0.6) si pastile Detralex si Vessel-Due(pt 30 de zile am pastile) si port un ciorap medicinal.
Medicul de la chirurgie vasculara mi-a spus ca din cauza anticonceptionaleleor s-a ajuns aici, si ca boala e destul de grava si intr-un stadiu destul de avansat pentru varsta mea(intr-o saptamana de la inceperea tratamentului a urcat cheagul din gamba in coapsa).
Problema este ca, la scurt timp dupa ce am inceput tratamentul, am inceput sa am migrene ingrozitoare, puls marit, dureri de ochi, tulburari de vedere, stari de greata si lesin, imi tremura tot corpul, in special mainile.
Cand mi s-a terminat C.M. si am revenit la servici, a inceput sa mi se umfle iar piciorul si sa ma doara foarte rau(mentionez ca sunt secretara, deci nu stau foarte mult timp in picioare!)

Va rog sa-mi spuneti ce sa fac in cazul acesta, am vorbit cu medicul care ma trateaza si mi-a spus sa nu intrerup tratamentul cu
4 comentarii
0
15-09-2011, ora 14:21
crissye
Nu este medic/terapeut
crissye
Detralex si Vessel-Due deoarece sunt cele mai bune pastile, dar ma simt foarte foarte rau.
Cum as putea afla daca este ceva mai grav decat imi spune medicul? Am citit foarte mult despre aceasta boala, si este destul de grava.

Va multumesc!
0
15-09-2011, ora 16:07
floare albastra
Nu este medic/terapeut
floare albastra
Este sindromul postrombotic..care apare dupa tromboza, cheagurile de sange distruge valvele venoase care sunt situate in interiorul venelor, si ele fac posibila impingerea sangelui catre inima. si atunci intervine si I.V.C...tu trebuie sa urmezi tratamentul, sa porti ciorapul medicinal, si sport, pt a facilita circulatia, sau intreaba medicul daca este recomnadat sportul in stadiul asta..din pacate anticonceptionalele sunt cu doua taisuri, sunt si bune, sunt si rele..si eu sunt predispusa la varice, si tot din cauza asta cred, pt ca in familie nu are nimeni, deci ma indoiesc ca ar fi ceva genetic..AC slabeste sistemul circulator, peretii venelor si bineinteles la formarea de cheaguri..dupa mine, as interzice vinderea acestor"medicamente", le-as scoate definitiv de pe piata, sau sa fie recomandate doar terapeutic, nu pt o perioada lunga de timp..daca ne-ar fi spus si medici la ce ne expunem, cand le folosim, poate nu am mai fi ajuns aici..
0
15-09-2011, ora 16:07
calogeropoulis aristia
Nu este medic/terapeut
calogeropoulis aristia
draga crissye, sa nu cumva sa fumezi in combinatie cu anticonceptionalele. Eu stiu ca tromboza venoasa profunda este data de aceasta combinatie.
Sanatate multa.
0
15-09-2011, ora 16:09
calogeropoulis aristia
Nu este medic/terapeut
calogeropoulis aristia
Am vrut sa spun" si d eaceasta combinatie", nu numai.
Eu spre exemplu iau neurolepticul Zyprexa care predispune si el la tromboza venoasa profunda.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.