varsaturi dupa administrare antibiotic

22-03-2013
ELLIE
Nu este medic/terapeut
ELLIE
Buna ziua, in urma unui control medical baietelul meu a primit azitromicina, dar dupa ce i-am dat prima doza, exact la o ora a varsat. Intrebarea mea este daca si-a facut efectul in aceasta ora sau ar trebui sa ii administrez din nou o doza ?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.