vreau sa slabesc... dar nu vreau o dieta prea drastica

13-05-2007
anayda
Nu este medic/terapeut
anayda
as dori si eu sa tin o dieta dar sa nu fie prea drastica, adica sa ma infometez 1-2 saptamani si apoi sa pun la loc poate chiar mai mult decat am acum. va rog mult de tot!!!!
5 comentarii
0
15-05-2007, ora 00:00
dr.annya
Identitate neconfirmată
dr.annya
buna, anayda!Sunt medic si consultant de nutritie, cred ca as putea sa te ajut dar am mai nevoie de mai multe date despre tine.varsta, greutate, inaltime, ce stil de viata si alimentatie ai, daca ai probleme de sanatate.ar fii foarte bine daca esti din bucuresti sa ajungi la cabinet la mine pt o consultatie pe urma iti recomand si dieta fiindca pt fiecare organism e nevoie de o dieta personalizata si de suplimenti nutritivi pt sustinerea organismului in timpul curei altfel se pune la loc asa cum se intampla cu acele cure drastice.Daca nu esti din bucuresti putem vb pe net, mai am pacienti si in provincie si rezultatele sunt foarte frumoase pt ca dieta e usor de tinut, fara senzatie de foame.Dr.anna
0
20-05-2007, ora 00:00
ROMYNY
Nu este medic/terapeut
ROMYNY
am 28 ani 1, 67m inaltime si 80 kg
asta dupa 5 ani de la nastere
inainte aveam cca 60 kg
ce as putea sa fac sa mai slabesc ca nu mai pot asa
0
21-05-2007, ora 00:00
anayda
Nu este medic/terapeut
anayda
pentru dr. annya :