abuz de diuretice

19-05-2006
biancastefanescu
Nu este medic/terapeut
biancastefanescu
Buna ziua,

Va scriu cu rugamintea sa ma ajutati intr-o problema. Ani de zile am abuzat de diuretice, sub forma de furosemid. La un moment dat cred ca s-a creat un fel de dependenta a organismului: am incercat sa ma opresc insa ma umflu foarte tare la nivelul mainilor, fetei, pleoapelor, picioarelor, practic peste tot. Am insistat chiar cateva zile la rand, refuzand sa iau medicamente si sperand ca organismul isi va reveni de la sine insa nu a fost asa. Am incercat de asemenea reducerea numarului de pastile, incetul cu incetul, de la saptamana la saptamana si nu a functionat. Ajutati-ma va rog sa scap de aceasta dependenta deoarece sunt constienta cat de mult rau fac organismului meu.
6 comentarii
0
23-05-2006, ora 00:00
Dr. Adam Evelina
Identitate neconfirmată
Dr. Adam Evelina
Este bine sa folositi niste diuretice naturale care nu vor creea dependenta si care nu vor avea efectele negative ale celor de sinteza.
Va recomand Renolit tip Santo Raphael la care adaugati cozi de cirese si Meridian Vezica Urinara si Meridian Rinichi cate o ingurita de 2 ori/zi. Le gasiti la magazinele plafar. Sunt foarte bune Mult succes!
0
01-06-2006, ora 00:00
biancastefanescu
Nu este medic/terapeut
biancastefanescu
Multumesc mult, sper sa mearga.
0
12-06-2006, ora 00:00
biancastefanescu
Nu este medic/terapeut
biancastefanescu
Buna ziua din nou..Am incercat tratamentul naturis recomandat de doamna Dr Adam Evelina si... nu merge.. Sunt disperata! Ce sa fac?
0
16-02-2009, ora 09:36
stelutza93
Nu este medic/terapeut
stelutza93
Buna, din pacate nu cred ca este ceva tratament...eu sunt din Viena, am locuit in Romania 7 ani, si am aceeasi problema, am facut abuz de diuretice iar acum toata ma umflu :|, am fost pe la doctori si spitale, si pana la urma acelasi raspuns a fost peste tot...doar timpul poate rezolva problema, din pacate.
Ti-am dat add Bianca, sa mai vorbim si noi pe mess..
0
25-06-2009, ora 15:32
caleacalarasi
Nu este medic/terapeut
caleacalarasi
off doamne eu sunt o norocoasa : am luat 5 ani furosemid...cate 20 pastile pe zi.. era groaznic dar eram mai slaba si asta conta...aveam probleme..dar eu am continuat...pana intr-o zi cand am luat pastilele insa...cum beam apa cum incepeau sa ma usture degetele si imediat simteam cum ma umflu..si iar am luat..pana am ajuns la recordul de 80 intr-o zi. apoi am vazut ca au efect si daca iau doar 4 pastile pe zi..apoi 2 la 2-3 zile apoi 2 pe sapt..pana cand n-am mai luat deloc. a fost o sapt f grea. intr-adevar m-am umflat ca naiba cum vedeam o farmacie cum aveam tendinta sa intru sa-mi cumpar dar cumva am incercat sa ma gandesc ca asa umflata cum sunt asa sunt eu..si daca vreau sa nu mai fiu tre sa slabesc.. si uite asa cu gandurile astea in cap a trecut sapt luna..si am cam 6 luni de cand nu mai iau..mi-am gasit un fel de ritm in care mananc mai putin..si am ajuns la greutatea ce-o aveam luand furosemid fara sa mai iau. si inca ceva..cand luam furosemid era oribil..pielea era uscata intunecata sanii parca atarnau plus senzatia de sfarseala voma nu puteam sa stau mult in picioare daca ieseam in oras beam doar cafea daca beam suc riscam ca in momentul in care ma ridicam de pe scaun sa plezneasca pantalonii pe mine..Acum : am o piele luminoasa sani plini si ma simt minunat beau doar apa suc ceai cand ies fara groaza ca ma modific pe scurt tre sa accepti ideea ca tu tre sa slabesti ca daca arati mai slaba e din cauza unui medicament ce are efect pe termen scurt si atat..e ca si cand te prefaci ca traiesti..renuntati e fff nociv..eu am tot citit si sunt uimita ca traiesc
0
25-06-2009, ora 15:46
caleacalarasi
Nu este medic/terapeut
caleacalarasi
citisem undeva ca in mare stiiam si eu ca o data cu apa elimini si sarea potasiu : faza e ca vazand ca-l pierde corpul incepe sa-l depoziteze atunci cand il primeste..si te vei trezi ca ai mai mult potasiu decat trebuie moarte si cred ca ati simtit asta si voi prin felul nebunesc in care va bate inima plus eu nu mai aud atat de bine.. cumva aud in stanga zgomotul care e de fapt in dreapta imi plesnesc oasele..le aud nu doar eu ci si cei din jurul meu..am si o gastrita pe care o banuiesc de la atat de multe pastile..cumva acum ma mir ca sunt in viata dar pe de alta parte ma gandesc ca acest abuz se va intoarce impotriva mea.. credeti-ma e mai greu la inceput dar trebuie sa acceptati ca asa umflate sunteti voi si solutia nu e furosemidul.. doar amanati si amanare va aduce mai mult rau iar senzatia puternica de umflare va dura cateva zile..apoi veti avea doar cateva kg in plus pe care le puteti da prin diferite metode sanatoase. eu am descoperit ca daca mananc salata de rosii cu branza si paine..slabesc si nici nu mor de foame : trebuie sa incercati nici sa nu va treaca prin minte mai iau furosemid in timp ce tin si cura si dupa ce slabesc ma opresc ptr ca nu mere : si asa corpul tau e infometat dupa vitamine si tot ce elimini tu prin furosemid dar sa-l ti si la regim. TOTUL SE REZOLVA DACA ACCEPTATI CA ASA SUNTETI SI SOLUTIA NU-I CEVA CE SE REZOLVA IN MAXIM 2 ORE..curaj eu chiar ma simt minunat..si acum dupa 6 luni ma mir ca ies in oras si beau suc..
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.