afectiuni ale plamanilor?

08-01-2009
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
rezultatul analizelor wbc=7.7, ne%=44.1, ly%= 44.1, mo%= 8.1, eo%= 3, 7, ba%=0.0, ne#= 3.4, ly#= 3.4, mo#= 0.6, eo#= 0, 3, ba#=0.0, rbc=4.38, hgb=13.3, hct=37, 6, mcv= 85, 7, mch=30, 4, mchc= 35, 5, rdw=11, 1, plt= 272, mpv= 9, 3, pct= 0, 252, pdw= 15, 9, VSH= 40, Calciu=10.20, magneziu=2, 16, ALT/TGP=7, 00, creatinina=1.00, glicemie= 94.00

mi s-a spus ca am doar o anexita, si mi s-a prescris augumentin, meloxicaM, ranitidin. Pt ce sunt aceste medicamente. Eu am dureri de spate.Va rog a-mi raspunde. Va multumesc
16 comentarii
0
08-01-2009, ora 18:16
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Probabil ai si o durere abdominala ce a sugerat anexita.VSH usor crescut indica si el prezenta unei infectii.Consecinta e prescrierea unui antibiotic, augmentin
Orice infectie e insotita de o inflamatie(umflare) a tesuturilor, care de multe ori sta labaza durerii.De aici si necesitatea prescrierii unui anti-inlamator, meloxicam.Aceste medicamente pot ataca mucoasa stoamcului, ceea ce impune, pentru protectia acestei, administrarea unui medicament care sa protejeze stomacul.ACesta e ranitidinul
Cit despre durerea de spate...greu de zis fara un minim consult.Daca NU e insotita de tuse si/sau febra si/sau expectoratie, e posibil sa nu fie de la plamini ci doar o banala durere de spate.Meloxicamul e excelent si pt. aceasta durere.Dac e prezenta totusi simptomatologia enuntata(tuse, febra, expectoratie) se impune efectuarea unei radiografii
Numai bine
0
08-01-2009, ora 22:03
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
Va multumesc pt raspuns, insa m-am documentat si am vazut ca meloxicam-ul poate duce la infarct miocardic si la atac cerebral. Mie mi s-a prescris Meloxicam 7, 5 = 2/ zi, augumentin= 1/12h, ranitidina= 2/zi.Si nici nu prea ma simt bine dupa ce le iau ( dureri de cap, ameteli). 2/zi nu e cam mult, exista riscul pe care l-am mentionat mai sus?
0
08-01-2009, ora 22:23
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Acuma, sincer, daca ne luam dupa ce scrie la efecte adverse ar trebui sa nu luam nimic.TOATE medicamentele au asa ceva.Orice firma va trece un incident aparut in cursul testarilor pe prospect pentru a fi acoperita in caz de actiuni juridice.Pina la urma ar trebui sa stam numai in casa de teama de a nu fi calcati de masini?Toti ne asumam in viata riscuri.
Iar un risc al unei anexite netratate este formarea de aderente locale care sa aibe ca efect sterilitatea sau sarcini extrauterine.
Daca chiar ti-e teama de meloxicam, poti sa il inlocuiesti cu orice alt antiinflamator de la banalul diclofenac...ketonal...sint o multime.Dar e important sa iei medicament din aceasta clasa pentru a preveni acele aderente.ANtibioticul e de asemenea indispensabil
Daca nu ai avut probleme gastrice(gastrite, ulcer), nu fumezi...poti renunta la ranitidina dar cu conditia sa iei antiinflamatorul dupa ce maninci
0
08-01-2009, ora 22:40
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
Cu siguranta o sa tin cont de sfatul dv., acum nu mai am nici o indoiala. Imi va scadea si valoarea VSH-ului, cu acest tratament? Va multumesc
0
08-01-2009, ora 23:05
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
VSH-ul arata existenta unei infectii in organism.Dca anexita e acea infectie, da, va scadea.Daca nu doar ea ci si o alta infectie.nu va scadea.Uneori si un banal granulom dentar pate creste VSH-ul
Multa sanatate
0
10-01-2009, ora 11:43
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
Buna ziua, mi-au aparut niste bubite pe brate, ca un prurit, sa fie din cauza medicamentelor, sau o intoxicatie alimentara? trebuie sa opresc tratamentul?
0
10-01-2009, ora 16:44
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
O reactie alergica se manifesta de obicei prin pete mai intinse, nu doar bubite, care apar de obicei pe tot corpul nu numai pe brate.Poate fi o eruptie cutanata, e drept tot ca ef. advers, dar nu alergie.Daca totusi eruptia se extinde opreste antibioticu(augmentinul) si ia doar antiinflamatorul pina iei legatura cu medicul ce ti-a prescris tratamentul initial pentru a-ti recomanta un inlocuitor
0
10-01-2009, ora 23:55
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
mi-e frica sa mai iau si antiimflamatorul, daca intrerup augumentinul, imi va trece?
Am luat deja 5 pastile, iar eruptia a aparut abia ieri seara.
Va multumesc
0
11-01-2009, ora 00:31
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Daca a aparut abia dupa 5 pastile e f. putin rpobabila alergia.Mai ales daca de ieri seara nu s-a mai intins(ai fi observat).
De trecut iti va trece oricum...problema, cum ti-am mai spus, este aceea a urmarilor.Dupa orice inflamatie pot ramine diferite aderente locale, care, cum am mai zis, pot ingusta trompa crescind posibilitata de a face sarcina extrauterina sau chiar scotind-o total din functie, cu efect sterilitate pe partea respectiva.De aceea am zis ca antiinflamatorul are rolul lui important.
0
11-01-2009, ora 20:40
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
nu trebuia sa mi se faca test pt a vedea daca sunt alergica la penicilina? augumentinul este cel mai puternic antibiotic?
am intrerupt tratamentul, la ce reactii ma mai pot astepta?
ca alt tratament, ce mi-ati recomanda?
0
11-01-2009, ora 20:42
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
acum ma confrut si cu o senzatie de sufocare
0
11-01-2009, ora 20:42
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
nu am specificat ca am 23 ani
0
12-01-2009, ora 17:24
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
buna seara, am fost la medic si mi-a spus ca poate fi din cauza medicamentelor, nu mai mi-a dat alt antibiotic, a zis ca poate fi pe sistem nervos.
0
25-01-2009, ora 22:15
georgigyo
Nu este medic/terapeut
georgigyo
buna seara, am facut radiografie la plamanii, iar doctorul mi-a spus ca nu se vede nimik in neregula, insa eu simt uneori ca niste pulsatii in zona toracala posterioara, din ce cauza ar putea fi aceste pulsatii, ca niste batai de inima?
Imi putati spune un site in care sa vad radiografia unor plamani sanatosi sa pot face comparatie. Va multumesc
0
25-01-2009, ora 23:05
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
http://www.uptodate.com/online/content/image.do?imageKey=card_pix /cxr_pulm.htm&title=CXR%20pulmonary%20artery%20HT%20PA &altImageKey=pulm_pix/film_pa.htm
0
02-01-2019, ora 19:30
Alex1736
Nu este medic/terapeut
Alex1736
Buna ziua am si eu o problema cu plămânii și nu stiu ce sa fac am fost la 2 spitale si mi-am facut de 2 ori control si nu mi-ai gasit nimic... O data mi sa spus ca am infecție pulmonară in rest mi sa spus ca n-am nimic dar noaptea cand ma asez in pat nu pot respira de loc si doar prin reușit imi pot da drumul un pic la aer si dimineața pășesc la fel si scuip o secretele albicioasa si dulce, dar pe timpul zilei n-am absolut nimic... Nu stiu ce sa fac pur si simplu simț ca imi porneste inima si altii mi se irosesc foarte tare si ma încălzesc asa de tare incat nu suport nimic pe mn chiar dacă afară sunt 5 grade... ce as putea sa fac...? Datimi va rog un sfat...
Adaugă un comentariu / răspuns

Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.