am nevoie de parerea unui medic!!!

22-01-2008
andrea_me
Nu este medic/terapeut
andrea_me
Am avut menstruatie luna aceasta in 5...am fost la un control ginecologic si in urma consultatiei medicul mi-a spus ca am anexita acuta si trebuie sa iau ciprolen500. am luat si dupa a 5-a tableta am avut reactii adverse pronuntate...greata, ameteli, varsaturi. Acum, in 22 am inceput sa am din nou menstruatie...mentionez ca normal trebuia sa am abia in 03.02. Isi poate da cineva cu parerea va rog? Multumesc
2 comentarii
0
22-01-2008, ora 00:00
ralukovici
Nu este medic/terapeut
ralukovici
hello, eu sunt raluca.Parerea mea este ca trebuie sa-ti faci mai intai o ecografie pelvina.S-ar putea sa ai un chist ovarian.Du-te din nou la ginecolog si spune-i de reactiile adverse la ciprofloxacin.Dc rc adverse erau moderate ar fi fost bine sa termini cipro.Multa sanatate!
0
24-01-2008, ora 00:00
andrea_me
Nu este medic/terapeut
andrea_me
pai dupa 5 pastile am vomat, greturi, ameteli.ma gandeam sa le schimb cu nolicin.nu ma speria cu chist ovarian.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Răceala la ovare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.