am o nelamurire foarte mare

06-07-2009
geogeo3021
Nu este medic/terapeut
geogeo3021
Buna am si o problema:acum 3 luni si jumatate am inceput tratamentul cu anticonceptionalele Chloe pentru ca am fost operata de chist ovarian;dupa aceste 3 luni medicul mi-a recomandat Karissa; problema este ca tratamentul cu karissa l-am inceput de 4 zile si pentru protectie am folosit si prezervativul care s-a rupt si acum nu stiu ce sa cred pot ramane insarcinata?Problema este ca aproximativ 3 zile am baut ceai hepatic care contine sunatoare{am inteles ca sunatoarea scade efectul anticonceptionalelor} sper sa nu para prea complicat si sa imi puteti raspunde la intrebare f�rv�nad
cum as putea sa aflu daca sunt sau nu avnd in vedere faptul ca de la incident nu a trecut decat o zi? sunt speriata pentru ca in urma operatiei de chist am ramas doar cu un ovar si o trompa si un avort pentru mine e o pierdere foarte mare.as putea sa iau postinor chiar daca iau anticonceptionale?
3 comentarii
0
06-07-2009, ora 20:36
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Daca ati luat Karissa in continuarea anticonceptionalului precedent, nu este cazul sa va faceti probleme, fiindca erati sub protectie. Ceea ce e neclar este de ce mai folositi prezervativ, din moment ce sunteti sub anticonceptionale. Sau invers: de ce luati anticonceptionale daca folositi prezervativ ? In orice caz, ceaiul hepatic nu interfera semnificativ cu anticonceptionalele.
0
06-07-2009, ora 22:20
geogeo3021
Nu este medic/terapeut
geogeo3021
Multumesc mult.ca sa fiu sincera de teama folosesc si prezervativul ma simt mai sigura.Stiu ca nu trebuie, poate o sa depasesc teama asta.
0
03-12-2009, ora 18:18
best21princess
Nu este medic/terapeut
best21princess
buna!iau anticonceptionale chloe de o luna, administrate de doctor pentru noduli la sani si chisturi.trebuie sa continui tratamentul pentru inca doua luni.dupa a patra pastila alba(inactiva) mi-au venit problemele.am continuat sa le iau pe cele albe.dupa care..am inceput o alta tableta.aseara am luat primul comprimat galben (activ), iar astazi am avut un act sexual neprotejat.este vreo problema.????astept un raspuns urgent...va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.