Amenoree secundara.

19-08-2010
annamery
Nu este medic/terapeut
annamery
Cazul meu e mai complicat...Mi-a venit ciclul acum 6 ani si de atunci imi vine foarte rar, adica o data la cateva luni. Am fost la ginecolog anul trecut si mi-a recomandat duphaston timp de 3 luni fiind diagnosticata cu amenoree secundara. Dupa terminarea tratamentului am avut ciclu 3 luni si din nou nu am mai avut. Anul asta cred ca mi-a venit de vreo 3 ori. Dati-mi va rog cateva sfaturi! Mentionez ca nu mi-am inceput viata sexuala!
2 comentarii
0
22-08-2010, ora 08:30
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Care este cauza amenoreei? Ar trebui sa te intorci la ginecolog.
0
15-10-2010, ora 23:00
annamery
Nu este medic/terapeut
annamery
De vreo 3 luni imi apar in zona genitala niste bube mari si care ma mananca foarte tare.Sunt foarte tari, si cand folosesc Fluocinolon se diminueaza, dar ramane roseata si apoi imi apar altele. Cum am mai mentionat, nu am intretinut relatii sexuale deloc. Ce credeti ca este? Va rog mult dati-mi un raspuns!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Amenoreea - lipsa menstruației
  • Menopauza
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.