Anticonceptionale

04-05-2016
Elena199997
Nu este medic/terapeut
Elena199997
Buna seara! Folosesc anticonceptionale Karissa de aproximatic 2 ani si jumatate. Am inceput tratamentul cu Karissa in urma unui consult la ginecolog, specific eram inca virgina, avand probleme cu dereglarile hormonale. Dupa un an mi am inceput viata sexuala si am continuat sa iau anticonceptionalele, dupa un an si 8 luni am facut o pauza de 3 luni, iar cand le am reinceput am administrat pastila din prima zi de menstruatie.Le am reinceput de aproximativ 4 luni, le am luat in fiecare zi la aproximativ aceeasi ora doar cu mici amanari de o jumatate de ora-o ora...luna trecuta am intretinut relatii sexuale neprotejate dupa 7 zile de administrare a pastilelor, in pauza de 7 zile menstruatia a aparut fix dupa 3 zile la fel cum a fost de fiecare data...insa de cand am inceput iar pastilele dupa cele 7 zile ma simt putin ametita si am stari de voma...este posibil sa fiu totusi insarcinata?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.