anticonceptionale cu antibiotice = sarcina?

23-07-2013
girll
Nu este medic/terapeut
girll
buna ziua.sunt intr-o situatie mai complicata si nu stiu ce sa mai cred.
am luat anticonceptionale timp de 2 ani.pe 17 iulie am luat ultima pastiluta iar apoi am intrat in pauza de 7 zile.pe 22 in a doua zi de menstruatie am inceput un tratatment injectabil cu gentamicina..si tot in aceeasi zi am avut un contact sexual neprotejat.sotul meu nu si-a dat drumul in mine dar sperma a ajuns pe aparatul meu genital.as dori sa stiu daca exista riscul unei sarcini.???????tin sa mentionez ca am hotarat sa intrerup anticonceptionalele pentru ca urmeaza sa fac un tratatement cu antiobiotice moldamin timp de 2 luni.

va rog frumos sa imi raspundeti.
multumesc anticipat.
4 comentarii
0
23-07-2013, ora 17:16
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
daca nu a ajuns inauntru nu exista riscui totusi mare grija la igiena de dupa
0
04-08-2013, ora 16:46
girll
Nu este medic/terapeut
girll
asa cum am scris mai sus..pe 17 iulie am luat ultima pastiluta de karissa.a urmat pauza de 7 zile...pe 25 iulie trebuia sa iau prima pastila din urmatoarea folie...dar am hotarat sa le intrerup...deci nu am mai luat.cu ziua de azi se fac 11 zile de cand nu am mai luat anticonceptionale.iar de vreo 3 zile am niste dureri de ovare, balonare si o usoara stare de greata...toate acestea sunt din cauza intreruperii anticonceptionalelor?as dori parerea unui medic cat mai curand posibil.multumesc anticipat
0
05-08-2013, ora 15:56
raluca88
Nu este medic/terapeut
raluca88
eu am avut stari din acestea dupa ce le am intrerupt eu am luat 6 ani.
0
01-09-2013, ora 07:58
pysalice
Nu este medic/terapeut
pysalice
buna dimineata! am si eu o nelamurire: iau anticonceptionale de 2 ani de zile.in urma unei raceli am inceput tratamentul cu antibiotice.am luat ultima pastila de antibiotic in aceeasi seara cand am terminat si ultima pastiluta din blister.in perioada de pauza, pe parcursul a celor 7 zile nu am avut contact sexual.Insa, dupa terminarea pauzei in seara cand am luat prima pastiluta de anticonceptionale am avut contact si s-a rupt prezervativul.credeti ca e posibil sa fi ramas insarcinata?eu sunt acum la a 5.a pastiluta din noul blister.va multumesc anticipat
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.