ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

anticonceptionale in alta tara, in Anglia

17-01-2012
al1nush2006
Nu este medic/terapeut
al1nush2006
am o intrebare, iau melleva 35, in curand ma stabilesc in anglia, cum se denumesc pastilele acolo, sau ar trebui sa i-au diane 35?va rog, nu stiu ce sa fac!va multumesc.
6 comentarii
0
17-01-2012, ora 16:36
al1nush2006
Nu este medic/terapeut
al1nush2006
va rog un raspuns, stie cineva care este denumirea internationala la melleva 35?
0
17-01-2012, ora 20:24
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Produsul original ("brand name") este Diane-35.
Melleva 35 este copie autorizată.
0
17-01-2012, ora 21:06
al1nush2006
Nu este medic/terapeut
al1nush2006
va multumesc frumos domnul doctor, mai am o intrebare daca puteti sa imi raspundeti, la o ecografie vaginala mi-a zis ca am uter retrovers din nastere, ce inseamna mai exact?va rog.
0
18-01-2012, ora 02:55
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Practic, nu inseamna decat ca, atunci cand veti avea o sarcina, este posibil sa apara usoare dureri la trecerea din trimestrul I în trimestrul al II-lea.
Mai demult, se bănuia că uterul retrovers ar fi cauză de sterilitate. Aproape niciun doctor nu mai crede, astăzi, în această teorie.
0
18-01-2012, ora 10:26
al1nush2006
Nu este medic/terapeut
al1nush2006
inteleg, va multumesc frumos!
0
14-04-2017, ora 21:14
alina100689
Nu este medic/terapeut
alina100689
Buna ziua, am si eu o intrebare. De o luna pt prima data in viata am inceput sa iau anticonceptionale in Anglia (rigevidon se numesc cv de genu). Am avut contact neprotejat in timpul utilizarii si a ejaculat. Am avut menstruatia cu cateva zile mai devreme decat de obicei si nu m.a tinut 6zile cum aveam inainte.Am inteles ca durata mai mica e cauzata de anticonceptionale. Insa am avut dureri groaznice vreo3 zile in timpul menstruatueiAcum simt ca ma dor sanii in jurul sfarcurilor si am crampe, ameteli, greturi dureri de cap. Sunt cauza pastilelor sau e cazul sa.mi fac test? Am luat pastilele La aceeasi ora timp de3sapt si o sapt am avut pauza. Actul a fost cand luam pastile. ...
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.