Anticonceptionale Logest-10 kilograme in plus ?!?!

29-08-2008
amy_4u
Nu este medic/terapeut
amy_4u
Acum 3 ani am mers la medicul ginecolog pentru a-mi prescrie niste anticonceptionale. Nu doream sa iau ceva din auzite si am zis ca medicul specialist stie mai bine. Am expus si medicului problema si pe langa asta am intrebat daca din cauza anticonseptionalelor o sa ma ingras. am crezut ca imi va face ceva analize ca sa imi poata spune exact ce anticonceptionale mi se potrivesc dar nimik, numai un control de rutina. Mi-a prescris logest si de atunci pana in prezent m-am ingrasat 10 kilograme. Stie cineva ce ar trebui sa fac?In afara de kilogramele in plus nu am avut alte probleme care s-ar putea incadra la "efecte secundare"
3 comentarii
0
30-08-2008, ora 00:00
roxanika
Nu este medic/terapeut
roxanika
Eu iau aceste pastile, Logest, de 5 ani si nu au avut nici un efect secundar de genul...Ar fi minunat daca totusi ai merge sa iti faci niste analize sa vezi ce ti se potriveste..pt ca aceste pastile contin cea mai mica cantitate de hormoni..si daca si astea iti dauneaza...atunci ori incerci altele...pt ca intre timp au aparut diverse pastile mai bune...ori alta metoda...
0
30-08-2008, ora 00:00
bruma
Nu este medic/terapeut
bruma
Buna!Eu iau Triqular de 6 ani si nu m-am ingrasat nici un kg.in plus!Mi-am facut si in Austria un control de rutina iar doctorul spune ca totul e ok si sa merg in continuare tot cu triqular! eu zic ca e bun!
0
22-09-2008, ora 00:00
sandra_polat
Nu este medic/terapeut
sandra_polat
e clar ca fiecare femeie reactioneaza diferit la anticonceptionale.Eu de cateva luni iau diane 35 si nu am nimic, ba chiar mi-am revenit bine dupa ce am luat inainte alte pastile care imi provocau greata, lipsa de libido si stari de nervi.Eu cred ca nici o fata/femeie nu ar trebui sa tina cont de sfatul vecinelor, prietenelor ci sa mearga la medic.E adevarat ca unii medici prescriu pastile fara un consult amanuntit, cum mi s-a intamplat mie, ca dupa 2 ani de folosire in continuu niste anticonceptionale care mie imi faceau rau(in Turcia se cheama MYRALON), un alt medic sa-mi prescrie diane 35.Am auzit, inainte de alua acestea, tot felul de sfaturi de la prietene: nu lua ca te ingrasi, ca ramai gravida, ca iti curg sanii.Mai e adevarat ca la unele asa s-a si intamplat...dar uitati ca la mine nu.Asa ca...nu tineti cont de sfatul prietenelor, chiar daca au intebtii bune.nu toata lumea e la fel
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Alimentele care îngrașă cel mai tare (și de ce)
  • Vitaminele îngrașă?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.