anticonceptionalele si efectele lor

14-11-2007
allexandra
Nu este medic/terapeut
allexandra
nu am luat inca anticonceptionale.am fost la medic si mi s-a recomandat jeanine, dar am auzit ca sunt prea puternice tinand cont de faptul ca nu am mai luat pana acum.nu stiu ce sa fac, imi este frica s nu aiba urmari aupra corpului meu:sa ma ingras, sa mi se lase sanii sau chestii din astea!as vrea un sfat daca se poate, va rog! va multumesc
5 comentarii
0
15-11-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Anticoncepţionalele pot avea diverse reacţii adverse, dar în nici un caz nu se lasă sânii de la ele !
Nu pot să vă dau un sfat mai autorizat decât cel al medicului pe care l-aţi consultat.
0
16-11-2007, ora 00:00
allexandra
Nu este medic/terapeut
allexandra
Va multumesc frumos pt raspuns!
0
18-11-2007, ora 00:00
dydutza
Nu este medic/terapeut
dydutza
am si eu o intrebare :) am inceput sa iau astazi jeanine. folosesc pt prima oara anticonceptionale si vreau sa stiu daka isi fac efectul chiar din prima zi, adica de azi... pot face dragoste fara griji dupa prima pastiluta? va rog raspundeti. multumesc
0
24-11-2007, ora 00:00
madu
Nu este medic/terapeut
madu
sunt o tanara mamica care alaptez mixt cel mai mult cu biberonul pentru ca bbul meu e cam puturos si se enerveaza la san.Am avut menstruatie la 5 saptamani dupa nnastere care a durat o zi iar dupa alte 9 zile a venit iar.In acest timp am fost la control ginecologic si mi s-a recomandat Exluton dar inca sunt pe stop si trebuie sa astept viitoarea menstra nu?
0
14-05-2009, ora 15:19
babeangel
Nu este medic/terapeut
babeangel
Buna.Am si eu o intrebare:Dam fost l control si medicul meu ginecolog mi'a prescris anticonceptionalele jeanine.AM si cumparat un blister cu 21 d drajeuri cu toate ca nu prea am incredere in anticonceptionale, deoarece nu am luat niciodata asa ceva si imi este foarte frica de reactiile adverse, adica ca ma ingras de la ele(si asa sufar k am cateva kg in plus) sau mi de da menstruatia peste cap.Nu prea inteleg cum este cu anticonceptionalele de aceea am apelat la Dvoastra.Cand incepe sa isi faca efectul anticonceptionalul?mai e nevoie si de alte metode de protectie daca iau anticonceptionalele?Ce imi sugerati sa fac, sa le incerc, sa le iau timp d o luna si apoi daca nu observ reactii le mai iau sau?multumesc anterior, sper sa ma ajutati:)
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Efecte secundare ale contraceptivelor orale combinate
  • Semnele de alarma in administrarea contraceptivelor combinate
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.