are vreo legatura..?
are vrea legatura faptul ca am intrerupt pastilele cu micsorarea sanilor? Timp de aproape 1 an cat le-am luat am observat o marire considerabila..in schimb acum ca le-am lasat, mi se par din ce in ce mai mici.
1 comentarii
Nu sunt medic, dar totusi cred ca are legatura..
pt ca in primul rind anticonceptionalele contin hormoni, poate nu in cantitati mari dar contin..si cum se stie hormonii duc la cresterea in greutate(la fiecare se manifesta diferit) deci daca creste greutatea, si insasi masa intregului corp..cresc la fel si sinii..dar daca ati incetat sa luati acele pastile care cum am zis mai devreme ca contin hormoni, atunci e posibil sa slabiti(poate ati observat cumva) si daca slabiti clar lucru ca si sinii vor deveni mai mici, pt ca daca slabiti-slabeste si fiecare parte a corpului, inclusiv sinii..
e parerea mea si nu stiu exact daca am dreptate, nu ati obserat scaderi in masa corpului?sau poate au slabit si alte parti ale corpului?!
sper sa va fiu de ajutor...numai bine!!
pt ca in primul rind anticonceptionalele contin hormoni, poate nu in cantitati mari dar contin..si cum se stie hormonii duc la cresterea in greutate(la fiecare se manifesta diferit) deci daca creste greutatea, si insasi masa intregului corp..cresc la fel si sinii..dar daca ati incetat sa luati acele pastile care cum am zis mai devreme ca contin hormoni, atunci e posibil sa slabiti(poate ati observat cumva) si daca slabiti clar lucru ca si sinii vor deveni mai mici, pt ca daca slabiti-slabeste si fiecare parte a corpului, inclusiv sinii..
e parerea mea si nu stiu exact daca am dreptate, nu ati obserat scaderi in masa corpului?sau poate au slabit si alte parti ale corpului?!
sper sa va fiu de ajutor...numai bine!!
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 4Drama unui avort
- 7Problema la locul de munca
- 1Am 30 de ani și un penis de 12 cm în erecție.
- 1Daca ma las de masturbare scap de problemele mele?
- 3Un sfat.
- 4Acuzare pe nedrept de viol