Cata apa e suficienta

19-02-2008
Dexteritza
Nu este medic/terapeut
Dexteritza
De curand am trecut la un regim alimentar low-carb si la un consum ridicat de apa. Inainte beam in jur de 1, 5-2l de lichide, dar cea mai mare parte provenea din sucuri light.

Acum beau 4-6l de apa/zi si am o nelamurire: imi afecteaza rinichii sau nu? Apa este plata, imbuteliata, dar nu cumpar de la o firma anume. Stiu despre intoxicatia cu apa, dar beau des si putin sa o previn.

Prea multa apa poate dauna? Cat inseamna "prea mult" pentru o persoana sedentara, doar cu 4-5 ore de sport pe saptamana?

Multumesc!
2 comentarii
0
20-02-2008, ora 00:00
Tta
Nu este medic/terapeut
Tta
dak faci 4 5 ore de sport pe sapt nu esti sedentara!totusi eu cred ca beti prea multa apa...
0
22-05-2008, ora 00:00
Sara Blue
Nu este medic/terapeut
Sara Blue
Dragă Nessie, mă mir că nu ţi-a răspuns un cadru medical până acum... Eu nu sunt medic, dar sunt sigură de două lucruri:
1. Sucurile pe care spuneai că le bei în loc de apă nu-ţi făceau decât rău, să nu mai faci greşeala de a le pune pe acelaşi plan cu apa (curată),
2. Cred că ştie oricine că un adult ar trebui să bea pe zi între 2 şi 3 litri, poate vara când se transpiră mult trebuie mărită această cantitate!
Dar, sfatul meu prietenesc este să renunţi la sucuri, acestea fiind pline de E-uri, coloranţi, conservanţi şi tot felul de substanţe cancerigene: asta nu o spun eu, ci medicii! Ar fi de o mie de ori mai bine, mai sănătos dacă în loc să-ţi cumperi un suc, ţi-ai cumpăra nişte fructe!! Îţi doresc multă sănătate şi numai bine. Cu cele mai frumoase gânduri, Sara Blue.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Apa - o soluție la îndemână pentru a reduce riscul de obezitate