ce se intampla oare, sa fi ramas gravida?

08-01-2009
cecyly28
Nu este medic/terapeut
cecyly28
buna, am o intrebare ce ma bantuie de o saptamana.sunt plecata din tara si imi este mai greu sa vb cu un medic de aici.am luat anticonceptionale microgynon de multa vreme, acum in ultima luna am uitat o pastila, mi-am dat seama dupa 4 zile, am avut si contact sexual nu stiu dak in aceasi zi sau nu.perioada de ciclu urma dupa 6 zile si mi-avenit doar cat mi-a patat putin.ce se intampla oare, sa fi ramas gravida?o a doua intrebare daca raspunsul e da la prima e problema mare daka am apucat sa mai iau 4 pastile pana sa imi dau seama?astept raspuns.
multumesc mult
5 comentarii
0
10-01-2009, ora 08:23
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Eu nu cred ca ai ramas gravida; te-ai patat in perioada de pauza de 7 zile?Faptul ca ai sarit o pilula nu ti-a produs decat o dereglare de ciclu. Ia pilulele normal, in continuare, si asteapta sa-ti vina ciclul normal.Tu, de frica ca esti insarcinata, de pe 8 ianuarie ai intrerupt pilulele?
0
10-01-2009, ora 12:09
cecyly28
Nu este medic/terapeut
cecyly28
m-am patat putin dar chestia care ma deranjeaza cel mai mult e ca pe fiecare luna ce trece ciclul e din ce in ce mai putin, de aceea mai mult le-am oprit.mltumec pt raspuns
0
10-01-2009, ora 13:30
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Daca le-ai oprit nu ai ce face decat sa astepti venirea ciclului normal si ori incepi o folie noua ori utilizezi alta metoda contraceptiva.Daca pana la sfarsitul lunii ianuarie nu-ti vine menstruatia normal fa-ti un test de sarcina.Numai bine!
0
13-01-2009, ora 11:17
cecyly28
Nu este medic/terapeut
cecyly28
este normal sa ai perioada de menstruatie din ce in ce mai mica, iau de vreo 7 ani anticnceptionale, vreo 4 ani am luat norimin si tot asa am patit, m fost la medic si mi le-a schimbat in microginon spunand ca alea sunt prea tari pt mine, acum patesc la fel su cu astea, de ce?exista posibilitatea dea nu mai putea avea copii de la prea multi ani de luat anticonceptionale?stiu ca suna bizar intrebarile mele dar stiti cum e toata lumea vb orce fara macar sa se informeze, ma bucur ca am putut discuta cu voi, ma-ti mai linistit.o zi buna, mltumec
0
13-01-2009, ora 15:07
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Daca tu atata amar de ani ai folosit AC si nu te-ai gandit sa faci un copilas, de ce nu ti-ai pus un sterilet?Ajunge cat timp ai luat pilule, sigur ca de la ele incepi sa ai probleme, intrerupe-le si, ori faci un copil {e cel mai indicat } sau pune-ti un sterilet.Acesta nu e asa toxic ca pilula si il poti scoate imediat cand vei dori sa ai copii.Numai bine!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Am rămas însarcinată, deși m-am protejat - unde am greșit (greșeli frecvente ale contracepției)
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.