Chist ovarian - Marvelon

04-06-2014
DianaElena20
Nu este medic/terapeut
DianaElena20
Buna ziua. Astazi am fost la un consult ginecologic si mi s-a depistat un chist ovarian de 7 cm. Mi s-a dat Marvelon insa am fost intrebata daca dupa ultimul ciclu am avut contact sexual. Am raspuns afirmativ si mi s-a spus sa nu incep acum tratamentul. As vrea sa stiu de ce mi s-a spus asta si daca in timpul tratamentului este permis contactul sexual! Am uitat sa intreb doctorul:)
9 comentarii
0
05-06-2014, ora 19:46
aaa24
Nu este medic/terapeut
aaa24
poate te-a intrebat daca ai avut contact sexual neprotejat? si atunci exista riscul sa fii insarcinata (sarcina fiind astfel foarte mica, si doctorul neputand s-o vada la ecografie). daca esti insarcinata si iei anticonceptionale ii faci rau fatului. alt motiv nu vad... si da, poti sa ai contact sexual in timpul tratamentului.
0
06-06-2014, ora 21:34
DianaElena20
Nu este medic/terapeut
DianaElena20
Nu a specificat protejat sau neprotejat. La asta ma gandeam si eu. Multumesc pentru raspuns!
0
08-07-2014, ora 18:07
DianaElena20
Nu este medic/terapeut
DianaElena20
Buna ziua. Sunt la sfarsitul primei folii de marvelon(mai am 6 pastilute) si de cateva zile ma doare foarte tare burta, de parca ar trebui sa-mi vina menstruatia. Cand am fost la medic ma dureau foarte tare sanii si mi s-a spus ca e normal, pana se obisnuieste organismul. Vad ca durerile de sani nu mai sunt la fel de accentuate, s-au diminuat, insa burta continua sa ma doara. Ce ar trebui sa fac? Sa continui tratamentul sau sa o sun pe dna. doctor sa-mi schimbe tratamentul?
0
09-07-2014, ora 23:06
Dr. Laurentiu Craciunas
Obstetrica-ginecologie, Manchester, UK
Dr. Laurentiu Craciunas
Buna DianaElena20, continua-l, nu as schimba anticonceptionalele in primele 3 luni. Daca te ingrijoreaza durerea nu uita ca mai sunt si alte organe in abdomen, iar durerea nu este neaparat in relatie cu anticonceptionalele.
0
10-07-2014, ora 00:05
DianaElena20
Nu este medic/terapeut
DianaElena20
Doctora care mi le-a recomandat mi-s spus ca daca durerea persista, ar trebui sa ajung la un alt control ca s-ar putea sa se fi sucit/rasucit chistul..sau ceva de genul(nu am inteles prea bine pt ca am purtat discutia telefonic). De vreo 2 zile au aparut si ceva dureri de cap...am zis sa astept pana la prima menstruatie sa vad ce se intampla...daca trec aceste simptome sau nu
0
11-07-2014, ora 16:45
Dr. Laurentiu Craciunas
Obstetrica-ginecologie, Manchester, UK
Dr. Laurentiu Craciunas
Asa este, la 7 cm exista riscul de torsiune, indiferent de tratamentul cu anticonceptionale.
0
23-07-2014, ora 02:38
MrRh
Nu este medic/terapeut
MrRh
Am o micuta problema. Am 17 ani si m am dus la un control de rutina la ginecolog. Acolo doctora mi a spua ca sunt bine doar mi a dat niste ovule si 8 pastilute nu mai stiu denumirea exacta si anticonceptionalele Belara. Am vorbit dupa control cu asistenta cu care ma cunosteam si mi a spus ca am ovare polichistice. Si am un chist dar nu ii stiu dimensiunea. Am luat ac 1 luna dar in fiecare zi am sangerat putin. Nu am mai fost la medic deoarece parintii mei nu stiu. Nu am mai luat niciun tratament. Se pot agrava?
0
06-08-2014, ora 11:29
DianaElena20
Nu este medic/terapeut
DianaElena20
Buna ziua. Sunt la a 2-a folie de Marvelon si ca si in prima luna au aparut dureri de cap ingrozitoare. Am stat vreo 4 zile cu astfel de dureri pana am cedat si am ajuns la urgente, cu migrene si varsaturi. Mai aveam 3 pastile din folia de anticonceptionale, dar aseara nu le-am mai luat. La un prim consult nu mi-au gasit explicatie pt durerile de cap, iar de la neurologie mi s-a spus sa intrerup tratamentul cu anticonceptionale ca este posibil sa fie mult prea tari pentru organismul meu. Ce as putea face? Doctora care mi le-a recomandat mi-a zis sa le iau in continuare, insa eu nu as vrea pt ca stiu cat de rau mi-a fost. Si in prima luna si acum, durerile de cap au aparut cam pe la ultimele 7 pastile din folie.
0
20-08-2014, ora 19:58
aaa24
Nu este medic/terapeut
aaa24
eu zic ca ar trebui sa le schimbi, sa incerci niste anticonceptionale cu alte doze de hormoni. nu neaparat cu doze mai mici... spre exemplu mie mi s-a prescris prima data logest, niste anticonceptionale cu doze ft mici de hormoni. dar tot asa, ma simteam ft rau de la ele: dureri de cap, de burta etc. aceste neplaceri persistand, dupa 3 luni dr. mi-a prescris melleva 35, care aveau un dozaj hormonal mult mai mare, dar se pare ca mi-a priit raportul asta de estrogen/progesteron. n-am avut absolut nicio problema de la ele. acum am continuat cu diane 35 pt ca melleva 35 nu se mai gasesc, dar intre cele doua difera doar producatorii.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Chist ovarian depistat întâmplător - ignorare, monitorizare sau tratament?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.