contraceptie de urgenta si sarcina

31-10-2008
rina
Nu este medic/terapeut
rina
Am avut un contact sexual neprotejat si a 2-a zi am mers la farmacie sa iau Postinor2, dar nu aveau.Am luat ceva contraceptiv la care nu-i retin numele, ceva cu "e", de fapt era o singura pastila intr-un blister.Am luat-o si scria in prospect ca daca simt senzatii de voma, greata, etc. sa iau urgent alta pastila.N-am avut nici o reactie, nici senzatie de voma, nici greata, nici altceva, dar am trecut, totusi, pe la o farmacie si am luat Postinor2.Le-am luat conform prospectului, dar n-am avut nici o reactie, nimic, nici sangerari, am avut o senzatie de voma la 2 zile dupa ce am luat pastilele, de fapt chiar am vomat...Ideea e ca au trecut 5 zile de cand am luat pastilele si ma simt ok, n-am nici o senzatie, dar maine ar trebui sa-mi vina menstra...S-ar putea sa fiu insarcinata? Poate va pare banala intrebarea, dar e prima data cand folosesc contraceptive...pana acum n-a fost nevoie pentru ca doar in vara am fost dezvirginata si prietenul meu nu e in tara...vine doar in vizite scurte, cum a fost week-end-ul trecut.
6 comentarii
0
31-10-2008, ora 17:29
alinna
Nu este medic/terapeut
alinna
asteapta sa-ti vina menstruatia.Dak ai luat corect postinorul(in max 72 ore) nu cred ca se poate intampla ceva.bafta
0
31-10-2008, ora 18:08
rina
Nu este medic/terapeut
rina
Multumesc mult Alinna!
Am administrat corect postinor-ul, in intervalul de 72 de ore...ideea e ca ma simt foarte bine si nu am simptomele de dinainte de menstruatie.
S-ar putea sa-mi intarzie menstruatia de la postinor2 sau am facut eu un exces de contraceptive avand in vedera ca farmacista mi-a zis ca e foarte buna prima pastila si nu necesita 2 sau mai multe...problema e ca am luat si postinor-ul pe urama.S-ar putea sa fii facut o prostie?N-am simtit nici o reactie adversa, dar acum imi amintesc ca am vazut cateva pete mici de un ros-maroniu pe protejslip.Este posibil ca intarzierea menstruatiei sa fie o reactie adversa?Aveam ciclu foarte regulat, la 28 de zile si cand eram virgina si dupa aceea.Maine ar fi exact o luna de la precedenta menstruatie.
0
31-10-2008, ora 18:41
alinna
Nu este medic/terapeut
alinna
postinorul deregleaza mult menstruatia...se poate sa intarzie din cauza lui.poate respectivele pete maronii sunt ori spotingul ori inceputul menstruatiei.Dak mai intarzie iti poti face un test pt siguranta.ai grija de tine!
0
31-10-2008, ora 19:05
rina
Nu este medic/terapeut
rina
respectivele pete le-am observat la aproximativ 1 zi de cand am luat postinor-ul
0
18-11-2012, ora 09:44
Andreea21-ZGZ
Nu este medic/terapeut
Andreea21-ZGZ
Buna, dupa cum vad, RINA cred ca ai luat Ella One daca ai zis ca era decat o pastila care incepea cu ( e...), acum am si eu o problema, am luat si eu aceasta pastila cam pe 29 octombrie, ciclul mia venit pe 16, dar numai ca luna aceasta am inceput sa am o secretie alb galbuie lichida intr-o cantitate foarte mare de chiar simt cand se scurge, iar ciclul trebuia sami vina pe 16 si suntem in 18 si nici o simtoma ca vine, am folosit tot timpul prezervativ, numai ca am luat pastila k sa fiu mai sigura pt ca cred ca ia ramas pe mana lui ceva si pe urma ma atins, ce sanse am sa fii ramas insarcinata, sau este o dereglare hormonala din cauza acestei pastile? I sa mai intamplat cuiva sai intarzie? Va rog ajutati-ma cas speriata rau...
0
20-11-2012, ora 10:10
andyka3
Nu este medic/terapeut
andyka3
Buna va rog frumos sa ma ajutati si pe mine.acuma in 16 am avut un conctact sexual cu pretenul meu neprotejat da a zis ca o avut grija, urmatoarea zi, in 17 am facuto cu prezervativ a ejaculat..am stati linisiti k foloseste prezervativ...dar din pacate nu asa sa intamplat a ramas in mine prezervativul...abia lam putut scoate..dupa 16-17 ore am luat postinor..si dupa 12ore cea de a 22pastila...dar tin sa mentionez k in 16 eram in perioada fertila cu risc maxim..si in 17 cu o zi dupa ovulatie..totusi am sanse sa scap ?:| va rog sa ma ajutati!!! va multumesc anticipat
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contracepția de urgență
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.