ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

contraceptive fara efecte secundare

12-03-2007
procker alice
Nu este medic/terapeut
procker alice
am luat 7 luni marvelon, m am ingrasat 15 kg adica de la 53kg la 68 si am 1.62 inaltime.mi au iesit fire de par de sani si sunt in pragul disperarii.as dorii ceva anticonceptionale care sa ma aduca la greutatea initiala sau macar sa nu ma mia ingras dar sa scap de firele de pe sani.si sa fiu protejata 90%.
4 comentarii
0
12-03-2007, ora 00:00
GEORGYCCA
Nu este medic/terapeut
GEORGYCCA
eu sunt in aceiasi situatie..in schimb am luat desorelle si am luat 10 kg in greutate..mentionez ca am luat la sfatul medicului
poate cineva sa spune care sunt cauzele si cum am putea sa ne revenim?
0
12-03-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Creşterea în greutate este, după părerea mea, o indicaţie de schimbare a METODEI contraceptive, nu doar de schimbare a contraceptiului folsit cu altul. Despre alte metode contraceptive, cel mai bine este să discutaţi cu medicul dv.
Revenirea la grutatea iniţială nu are loc automat după întreruperea contracepţiei orale. Este nevoie de dietă, un regim de viaţă şi, de multe ori, un tratament medicamentos. Un scurt tratament diuretic ar fi, probabil, indicat: deseori nu este vorba de o "adevărată" îngrăşare, ci mai ales de creşterea retenţiei de apă prin efect hormonal. Un examen medical atent poate decela, cu o anumită aproximaţie, în ce măsură e vorba de retenţie de apă.
0
13-03-2007, ora 00:00
procker alice
Nu este medic/terapeut
procker alice
care este cea mai buna metoda de contraceptie????????????????? dar sa nu imi afecteze organismul!!!!!!!! sa nu ma ingras sa slabesc la loc
0
14-03-2007, ora 00:00
diandra
Nu este medic/terapeut
diandra
nu sunt specialista, dar eu iau Rigevidon, care nici nu ingrasa, nici nu slabeste, si nici nu are efecte secundare, in sensul de voma, dureri de cap, etc.si am avut si citeva prietene care au luat acelasi anticonceptional si nu au avut efecte negative..dar, asa cum zic si doctorii mai depinde si de organism...de metabolism...
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Efecte secundare ale contraceptivelor orale combinate
  • Semnele de alarma in administrarea contraceptivelor combinate
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.