convulsie febrila copil de 6 ani si 10 luni

11-12-2009
mihne1
Nu este medic/terapeut
mihne1
Buna seara am o mare problema si as vrea sa intreb daca a mai trecut cineva prin ceea ce am trecut si eu desi nu doresc la nimeni:Am un baietel de 6 ani si 10 luni care mi-a facut o convulsie pe fondul unei febre f mari (cca40-41 grade).Am fost cu el la Spit.obregia dar nu i-au gasit modificari la EEG si totusi i s-a dat pastile Depakine sa ia pt o perioada de 2 ani.A mai avut acum cca 2 ani jumatate o repriza de convulsie tot pe baza febrila am fost si atunci cu el la Buc dar tot nu i s-a gasit nimic la EEG si RMN.E normal sa ia pastile Depakine chiar daca nu are modificari la EEG dar e normal sa mai faca convulsii febrile la 6 ani si 10 luni?Pe net am vz ca maxim pina la 6 ani se fac convulsii.Va rog ajutati-ma cu un sfat sau o sugestie.Va multumesc mult de tot si astept un raspuns
5 comentarii
0
11-12-2009, ora 22:57
cristina_mec
Identitate neconfirmată
cristina_mec
Modificari pe eeg apar numai daca se face in timp ce persoana este in crize, astfel nu apar.De aceea e indicat sa ia tratamentul.Cat despre varsta depinde de la persoana la persoana, de materialul nostru genetic...Dar cel putin stiti cea ce declanseaza aceste convulsii si trebuie sa aveti grija sa nu mai faca temperatura.


Multa sanatate!
0
12-12-2009, ora 09:40
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Da, e normal sa ia Depakine, mai ales ca nu e primul episod convulsiv la copil, chiar daca eeg este normal. De ce nu te inveti minte, e chiar atat de scump sa ai mereu in casa supozitoare de febra [ Novocalmin sunt foarte bune] si un Nurofen sirop de rezerva ??? E nevoie ca baiatul sa faca convulsii repetate ca tu sa-ti dai seama ca are febra???? E atat de dificil de cunoscut un copil care face febra 38, 5...39..39, 5.? Daca se vor mai repeta aceste convulsii leziunile cerebrale vor deveni ireversibile, pe eeg vor apare modificari si terapia va fi cu totul alta, copilul si tu veti avea de suferit pe termen lung.Fii mai atenta si la primul semn suspect vis-a-vis de copil prezinta-te la medic.
0
12-12-2009, ora 09:56
mihne1
Nu este medic/terapeut
mihne1
Da dar am uitat sa spun ca i-am dat algocalmin fiola o jumatate iar temperatura iam luat-o cu un termometru digital care e o mare porcarie trebuia sa mai adaug inca 1, 5 grade la ce arata nu am stiut asta si nimeni nu mi-a spus dupa ce i-am dat fiola de algocalmin temp scazuse la 38, 5 nu era mare dar de unde naiba sa stiu ca trebuia sa mai adaug inca 1-1, 5 grade?
0
12-12-2009, ora 17:26
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Febra foarte inalta cu convulsii insotitoare este tipica la numai 2-3 remedii homeopate. Cel potrivit o poate
opri imediat si de durata Consultati un medic homeopat CU EXPERIENTA si problemele cat si necesitatea pt. acel medicament vor disparea. Febra acuta cu convulsii este un atac acut si nu poate fi tinuta in frau de medicamente chimice. Ea va aparea de fiecare data cand organismul face o infectie acuta si va dura atatia ani pana o veti vindeca pe cale naturala. Dupa cum vedeti medicamentul nu este in stare sa o opreasca.
0
15-12-2009, ora 22:30
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
din câte ştiu eu, e posibil la majoritatea copiilor ca episoadele de convulsii febrile să se diminueze şi să dispară de tot spre vârsta maturităţii.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.