Dupa ce m-am lasat de heroina mi s-a dereglat menstruatia, m-am ingrasat

07-10-2008
andreea_007
Nu este medic/terapeut
andreea_007
am fost dependenta de heroina.am reusit sa scap de viciu.dar imediat ce m-am lasat...se intampla ca in unele luni sa imi vina menstruatzia de 2 ori...a doua oara la max o sapt jumate de la terminarea menstruatziei normale...si ma tzine max 24 de ore.am inceput sa iau si in greutate...orice mananc se pune pe mine.ma intreb daca mi-s-a declansat glanda...si in spate la gat cred ca mi-s-a inflamat un ganglion limfatic.putetzi sa ma lamuritzi si pe mine...cat de cat cam care ar fi cauzele acestor manifestarii...sau macar sa stiu daca trecuta dependenta ar putea fi cauza
8 comentarii
0
07-10-2008, ora 00:00
eleni theutokopulis
Nu este medic/terapeut
eleni theutokopulis
draga mea, felicitari ca te-ai lasat de drog, ti-ai salvat viata cu ocazia asta! Ai renascut.
Este bine sa mergi la niste controale. Cere-i medicului de familie investigatii, analize. sigur ca drogul numai bine nu iti facea, dar daca l-ai lasat este, repet echivalent cu o nastere din nou.
Mult curaj in continuare, esti cineva daca ai invins dependenta.
0
07-10-2008, ora 00:00
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
Tot respectul si din partea mea ca ai reusit!Esti o invingatoare!Despre ce spui tu.cel mai bn e sa intrebi un medic.
0
07-10-2008, ora 00:00
alessia5158
Nu este medic/terapeut
alessia5158
A doua, felicitareee!!!!! Inflamarea gangl. limfatici indica o infectie (poate la niv gatului sau chiar o "amarata" de masea iti poate face figura!). Fa-ti intr-o prima etapa un ex. faringian ca sa vezi daca nu ai vreun streptococ.Pentru problemele legate de tulburari ale ciclului menstrual (care nu au legatura cu heroina) adreseaza-te intr-o prima etapa investigatorie medicului ginecolog si apoi endocrinologului daca simptomele tale indica o disfunctie a glandei tiroide.Da o "raita" prin dictionarul medical al acestui site. Asteptam vesti de la tine ca esti OK !
0
07-10-2008, ora 00:00
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Toata aprecierea pt ka ai renuntat.Tocmai pt asta pretuieste-ti viata si mergi la medic.Poate sunt doar efecte secundare in urma renuntarii la drog, dar poate fi si o problema.Incearca la un endocrinolog el te va lamurii cu glanda.Sigur ca si consumul de droguri te-a afectat dar orice are o rezolvare.Mult succes in continuare si sa ne tii la curent cu vesti
0
07-10-2008, ora 00:00
andreea_007
Nu este medic/terapeut
andreea_007
multumesc pentru sfaturile voastre si am sa ma duc chiar peste 2 zile la un control medical amnuntit...si da s-ar putea sa avetzi dreptate cu "sa iau totul de la capat"acum dupa ce am trecut prin perioada respectiva pot spune ca vad viatza cu alti ochii si am sa va tzin la curent cu stare mea de sanatate.multzumesc inca odata...si daca avetzi intrebari referitoare la dependentza va pot raspunde...
0
20-10-2008, ora 12:16
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Andreea nu mai stim nimic de tine..sper ca au iesit bine analizele si totul este ok.
0
14-01-2010, ora 02:13
auroramara
Nu este medic/terapeut
auroramara
bravo felicitari, intrebare cum teai lasat?2-cred ca ai o dereglare hormonala, sau poti avea si un chist ovarian, bafta
0
05-02-2010, ora 18:58
alexxxa
Nu este medic/terapeut
alexxxa
e ceva normal!!!!!!!!!si eu m-am lasat, si s-a intamplat acelasi lucru!treaba e ca, in timpul consumului, tu nu poti manca, cel putin nu bine...mananci pe apucate, ai zile knd nu mananci de loc.dupa ce te lasi, organismul isi revine si isi cere drepturile, iar tie ti-e o foame nebuna tot timpul, cu cat mananci, cu atat ai manca mai mult! mananca fructe de fiecare data knd ti-e foame, bea apa multa.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Ce este ciclul menstrual normal?
  • Fiziologia aparatului genital feminin - ciclul reproductiv
  • Calmează durerile menstruale acasă
  • Menstruația peste sarcină
  • Manifestările comportamentale „dictate” de ciclul menstrual
  • De ce consuma tinerii droguri?
  • Vaccinul pentru tratarea dependenței de heroină
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.