De ce intarzie menstruatia?

31-10-2018
missbumbum
Nu este medic/terapeut
missbumbum
De vreun an incerc sa raman insarcinata si nu-mi reuseste, asa ca de vreo 3 luni fac stimulare. Luna trecuta am facut stimulare cu clostilbegyt si utrogestan, in ziua a 14-ea am facut o injectie in burta, nush cum se numeste, iar in ziua a 15-ea am facut inseminare ca aveam un ovul de 20 de mm. Medicul mi-a prescris sa beau duphaston pana imi vine menstruatia. Acum vreo sapatamana am inceput sa am niste simtome ciudate, mi s-a marit pofta de mancare, dureri abdominale, de spate, sani umflati si ma bucuram ca poate, poate. Acum menstruatia intarzie de trei zile, ovarele ma dor, ma doare capul si spatele. Ieri am facut un test si a iesit negativ. Ce sa fie oare? poate sa intarzie menstruatia din cauza pastilelor duphaston? Scuze ca am scris atat de mult, dar sunt disperata :(
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • De ce întârzie menstruația?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.