Dependenta etnobotanice

25-02-2012
ThE KId
Nu este medic/terapeut
ThE KId
Acum 1 an fost prima data cand am fumat de la weed shop.
Mi"a placut deoare ce eram familiarizat si cu iarba..
Am inceput sa am note proaste la scoala, sa comentez la profesori, sa sar la bataie la colegii mei fara niciun motiv.
In urma cu 2 luni :Dupa 1 an de consum a inceput sa ma ieie cu 'paranoia', eram pe strada si am avut aceleasi efecte doar ca efectele nasoale din timpul consumului deabia am ajuns acasa, am inceput sa tremur sa am vase de sange pe ochii... sa imi bata inima sa am stari de anxietate.In primele 2 saptamani nu puteam sa ma ridic de la pat deoare ce ameteam si parca mi se rupea filmul.Am ajuns la baie si am dat cu apa pe fata. Timpul se misca cu incetinitorul. M-am uitat la ceas apoi am cazut jos si simteam ca se strang peretii si eu nu puteam sa ies dintre ei (ingrozitoooooor). Am stat jos in jur de 2 minute si ma zbateam sa 'ies' dintre pereti dar eu am simtit ca am stat acolo 10 zile Asta nu a fost tot... Aveam impresia ca toti se invarteau in jurul meu si se invarteau din ce in ce mai repede incat eu nu puteam iesi dintre ei (aveam niste dureri insuportabile).
Dupa 2 saptamani am fost la un control la clinica de psihiatrie infantila si toxicomani de din cluj Si mi"au dat rondal 1 mg si nau avut efect, am mai fost internat a 2"a oara si mi"au dat rispen si depakine
In momentul de fata fac psiho terapie imi ocup tot timpul cu orce pentru a imi distrage gandul de la droguri dar este imposibil fiind inconjurat de droguri(la scoala, vecini, prieteni, pe strada)dar rezist am o vointa de fier.Au inceput sa imi dispara efectele dar nu complet parca ar disparea treptat, dar nu complet...mai am aceleasi stari doar ca nu atat de intese, profunde
Ma poate ajuta cineva sa trec peste aceste clipe grele sau sa iimi spuna cat timp o sa mai dureze?
Va rog frumos sa nu ma criticati ca ce mi-a trebuit de m-am drogat
P.S:Am abia 14 ani si abia acum mi-am dat seama ca nu am pretuit ce am primit de la bunul Dumnezeu (sanatate, prietenii si familia aproape de mine).
P.S: Cam cat dureaza sevraju asta, trece dintro data...treptat? deja am 2-3 luni si simtomele sau mai ameliorat dar nau trecut:
11 comentarii
0
25-02-2012, ora 18:23
ThE KId
Nu este medic/terapeut
ThE KId
si inca cv de completat: mi sa zis la clinica ca is dependent psihic si deaia am "filmele" astea ca si in timpu consumului
0
26-02-2012, ora 13:40
calogeropoulis aristia
Nu este medic/terapeut
calogeropoulis aristia
draga the kid, ai realizat mare lucru ca te-ai dus la dezintoxicare! Bravo!
Sa stii ca si sevrajul o sa iti treaca, in viata ta sa nu te mai apuci de droguri!
Multa sanatate!
0
27-02-2012, ora 20:53
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
O sa iti treaca, ai rabdare. :)
In primul rand, nu mai pune gura/nasul pe asa ceva. Eu nu vreau sa judec nici un drog, deci nu o sa spun "o, nu, etnobotanicele te distrug".
N-am ajuns in situatia ta, dar sper ca ai trecut prin destule cat sa te determine sa incetezi cu drogurile.
Acum ai si frica de la droguri, cam nasol cu asta, ca am si eu la fel si nu prea mi-a trecut nici dupa 7 luni, pana cand am aflat ca am anxietate, deci se pare ca etnobotanicele astea cam baga frica in noi, odata ce le lasam (am consumat si eu, dar de mai putine ori decat tine, mult mai putine).
0
28-02-2012, ora 15:45
ThE KId
Nu este medic/terapeut
ThE KId
din cate am inteles cea ce am eu nu este anxietate:)
0
28-02-2012, ora 23:36
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
Nu, dar am observat ca la tot mai multi li se declanseaza anxietatea dupa ce consuma legale, deci sa nu te miri ca inca ai frica dupa ce iti trec toate problemele care le ai acum.
0
07-04-2012, ora 19:20
ThE KId
Nu este medic/terapeut
ThE KId
m'au prajit etnobotanicele astea:) am fumat ultimadata si m'a "luat" mai rau si na'm mai fumat si dupa 3 zile au aparut senzatiile, starile, vedeam ciudat. dupa 4 luni tot asa is adica parca ma'i bine...:) ceva sfat in legatura cu asta? cineva?
medic cv..cvv?
0
10-04-2012, ora 11:45
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
Stiu un caz la fel ca al tau, are un an cu senzatii de ceata, parca nu e ea, din ce spunea si se pare ca nu prea a gasit solutia, chiar daca a fost la catesmii de doctori.
0
11-04-2012, ora 00:58
ThE KId
Nu este medic/terapeut
ThE KId
mi'ai putea da un id sa vb.. ca sunt tare confuz...
0
12-05-2012, ora 12:35
Maryus147
Nu este medic/terapeut
Maryus147
Si eu am o problema cu etnobotanicele.fumez de un an jumatate.si am inceput sa am probleme...
Acum cateva saptamani, eram singur acasa...si am consumat substante de la weed-shop...era ceva de fumat, nu era ceva nou...stateam linistit pe scaun...si observ ca inima, batea destul de repede...cam 125-130 batai.deobicei ritmul cardiac era putin peste 100...si mi-am inchipuit ca asa se intampla de la droguri...asa cum e si cu tutunul, cafeaua etc.dar nu era asa de data asta, bataile inimii deveneau din ce in ce mai rapide si neregulate.am inceput sa ma panichez, aveam gandul ca va trebui sa chem ambulanta daca nu ma linistesc.bataile au ajuns pana la 180...simteam ca e momentul limita.am scos pe masa toate medicamentele pe care le aveam in casa...si incercam sa gandesc ce ar trebui sa iau...am luat un comprimat de calciu, zinc, magneziu...stiam ca lipsa de calciu putea fi o cauza...bataile au scazut putin...pana pe la 160.dupa aceea mi-am facut un ceai de tei...si incet, incet mi-a scazut...
Ieri...am facut-o din nou.fumez, pulsul imi creste rapid pana la 180...i-au 2 vagostabyl.nu stiam ce sa fac, am iesit afara in caz daca patesc ceva.cineva sa ma ajute, tremuram...abia am reusit sa inchui usa de la apartament.ies si stau pe o banca.si imi era frica de numai puteam.stau pe banca, incep sa ma plimb.si am inceput sa imi revin, am observat ca daca fac asta, bataile mai scad...si pulsul e mai regulat.
E clar ca trebuie sa las definitiv drogurile..dar sunt ingrijorat de sanatatea inimii, in general...180 e stare de fibrilatie.
Ce ar trebui sa stiu?.ce mi s-a intamplat nu e deloc normal...am doar 16 ani...si regret amarnic ca mi-am distrus sanatatea...mi-e frica sa nu am vreo boala cu inima...sau probleme pe viitor.
Daca sunteti amabili...sa imi dati un sfat...va rog din tot sufletul...nu vreau sa ma duc la spital pt. analize...vreau sa o rezolv singur.nu vreau sa afle parintii, ar fi un impact prea mare pt. ei.nu vreau sa ii dezamagesc in halul asta...
Am nevoie de ajutor..va rog.
Multumesc anticipat!
0
14-05-2012, ora 10:36
louferygo
Nu este medic/terapeut
louferygo
Draga Marius, imi pare rau ca ai cazut in patima drogurilor..la varsta ta nu stiam nici ce gust are berea...Din pacate, traim vremuri fff grele pt tinerii care sunt inconjurati de ispite. Nu te judec, am si eu o sora de varsta ta care a cochetat cu astfel de droguri insa le-a incercat doar si s-a oprit. Eu te sfatuiesc sa vorbesti cu cineva apropiat, cu familia sau un prieten bun...n-ai sa reusesti de unul singur si doamne fereste daca patesti ceva gandeste-te la ai tai si la sufletul tau... Gaseste pe cineva de incredere sa te ajute sa treci peste aceasta dependenta.nu iti fie rusine...sunt ff multi care trec prin asta, nu esti singurul si daca mai traiesti inseamna ca dumnezeu vrea sa te scoata din asta...nu te da batut, ai toata viata inainte...
Cat despre problema cu pulsul si tensiunea.ai mare grija. Stiu ca ai vrea sa eviti doctorii dar de aia sunt doctori si tu chiar ai nevoie de unul...du-te la doctor, nu te juca cu viata ta...fi sincer si spune de la crezi ca ai aceste probleme iar el va stii cum sa te trateze...De ce iti pasa atat de mult de ce vor spune cutare si cutare cand e la mijloc viata ta? Cui sa ii pese daca nu spui nimanui??? Ai curaj si ia masuri imediate iar cel mai important : STAI DEPARTE DE DROGURI!!! Gaseste pe cineva de incredere care sa te ajute!!!! Dumnezeu sa te ajute !
0
05-06-2012, ora 19:25
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
The_Kid - Starile alea sunt normale dupa ce te lasi de legale, adica si mie mi s-a intamplat, se numeste derealizare si stai calm ca o sa iti treaca daca nu te gandesti la ele. Frica ta poate sa fie un pas spre anxietate, ceea ce se dobandeste de la oprirea asta de legale, din pacate, dar daca esti anxios sa nu crezi ca e o pedeapsa ca nu mai consumi. Important e sa nu mai pui gura si nasul si nici vena pe nici un drog EVER.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.