durerea testiculelor dupa sex

10-12-2008
bogdyyy
Nu este medic/terapeut
bogdyyy
in urma cu 3 saptamini am avut orelatie cu o dn.iar dupa 2 zile a inceput sa ma doara testiculele am mers la medic care a spus sa iau 7 zile odata pe zi doua pastile de 400mg zanocin amluat dar durerea nu atrecut, am mers la un dermatolog i-am spus problema si m-a pus sa iau 5 pastile de 7, 5mg movalis am luat dar durerea nu a trecut. acum ma doare in general testiculul drept. ce medicamente sa mai iau.
1 comentarii
0
10-12-2008, ora 12:02
xfile
Nu este medic/terapeut
xfile
eu zic momentan sa nu mai iei nimic sa mergi la un doc bun dermato sa ii zici problema exact si ce medicamente ai luat pana acum.si sa faci niste analize.examen de secretie, spermocultura, si o sa vada si doc dak mai sunt si alte semne clinice.luand medicamente fara efect si prea multe vor genera tulpini rezistente de bacterii care se duc mult mai greu.poti incerca in tratamentele ce le primesti de la doc, adica pe langa schema de antibiotic si un antiinflamator (de pref supozitor ) cum ar fi ketonal care elimina durerea si inflamatia si ajuta la o vindecare mai rapida si deasemenea poti baga si 10 zile de urinal care ajuta la eliminarea bacteriilor si suplineste tratamentul cu antibiotice care se pare ca la tine nu a avut efect.ai grija sa bei multa apa si sa urinezi des.facand aceste lucruri scapi fara probleme de infectie...care dupa durerea de testicole poate sa fie un gonococ sau o chlamidie cel mai probabil.sanatate
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Testiculul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.