Dureri zona inghinala si testicole.

06-11-2009
Adi25
Nu este medic/terapeut
Adi25
Buna ziua
De cateva zile sunt aproape disperat.
Am fost racit cu o infectie in gat, doctorul de familie mia dat ceclozone (antibiotic) 3 zile la 8 ore.
In ultima zi de tratament am inceput sa simt niste intepaturi in zonele inghinale si putin mai sus, tulburari digestive, dupa care sa transformat si in durere de testicole (nu insuportabila).
Am facut raze la plamani si o ecografie si totul este OK din punctul asta de vedere (cel putin asa zic medicii)
Mi-am facut analizele la sange + urina si nu am infectie la rinichi.
Mi sa spus ca sunt perfect sanatos si ca toate analizele sunt in parametrii normali.
Medicul a spus ca as avea aceste reactii din cauza antibioticelor.
Momentan fac tratament cu Diflucan pentru candida (sunt plin).
Chiar nu stiu ce sa mai cred, am zis ca intepaturile prin burta sunt din cauza antibioticelor, dar durerile de testicole?
Sa fie din cauza la Candida? Sau din cauza la Diflucan?
Va multumesc anticipat
O zi buna la toata lumea
7 comentarii
0
06-11-2009, ora 11:12
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Puteti fi sigur ca problemele pe care le-ati primit dupa tratamentul cu antibiotice provin de la aceasta.
Este ceva extrem de tipic. S-ar putea sa nu mai scapati de aceste probleme, mai ales ca continuati astfel de tratamente nocive si pe deasupra si inutile.

Tot asa de naiv sunteti sa luati acum Diflucan care nu sa o reuseasca decat sa schimbe candida intr-un patogen si mai periculos. Candida este urmarea directa de la antibiotice.
Si ce o sa mai luati oare dupa Diflucan ???
0
06-11-2009, ora 11:17
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Vezi sa nu ai vreo infectie la testicole (orhiepididimita), mai ales daca ai si ganglionii inghinali inflamati iar testicolele sint umflate si dureroase la palpare.De obicei orhiepididimita e pe o singura parte, dar nu strica un control urologic
0
06-11-2009, ora 11:25
Adi25
Nu este medic/terapeut
Adi25
Dar aceasta infectie nu trebuia sa se vada in analizele facute de mine?
Toate analizele sange + urina au iesit in limitele normale.
Cam ciudat.
0
06-11-2009, ora 14:44
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Analiza de urina nu prea e influentata de problemele testiculare
In singe leucocitele (WBC) si VSH ul pot fi normale in prima faza a unei infectii.
0
06-11-2009, ora 17:10
Adi25
Nu este medic/terapeut
Adi25
Chiar nu stiu ce sa zic.
Problema a inceput de 4 zile, in care pot observa o usoara imbunatatire as putea spune.
In prima si a doua zi aveam crize de durere mai dese.acum in a patra zi au inceput sa fie mai rare si mai slabe in intensitate as putea spune putin mai accentuate pe partea dreapta decat pe stanga.
Nu sunt medic dar nu cred ca e vorba de orhiepididimita deoarece testicolul nu este inflamat deloc.
Ideea e ca sunt plin si de blestematia asta de Candida.
As merge la un consult urologic.dar e vineri seara si la spital nu ma duc.si una peste alta luni plec in delegatie...
Deja ma iau fiori numai cand ma gandesc, sper sa mai scada din intensitate asa treptat.
Daca mai aveti sfaturi va rog sa mi le spuneti.
O seara placuta si fara dureri.
0
06-11-2009, ora 19:11
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Daca s-a ameliorat... e de bine, nu esti primul care se vindeca desi se trateaza cum zice doctorul :).Cu candida incearca sa rezolvi prin igiena locala atenta cu apa simpla.Unele sapunuri, in functie de compozitie, pot chia r agrava infectia.
Apropo de diflucan:ala se da la bolnavii de SIDA care fac candidoza fiindca sint cu imunitatea la pamint.Merge, desigur si la omul normal, dar. e ca si la durerile din cancer:ii dai morfina la bolnavul de cancer, dar nu e o idee fericita sa ii dai tot morfina pentru orice durere unui bolnav fara cancer.Aici tind sa-i dau dreptate lui scarface:nu e bine sa dai cu tunu dupa muste.Omori si musca, dar...
0
06-11-2009, ora 22:38
Adi25
Nu este medic/terapeut
Adi25
Sper sa fie doar o dereglare din cauza antibioticelor si sa incep sa imi revin.
Diflucan nu mai iau de azi...poate chiar ala imi da starea ciudata cu intepaturi in stomac, ba la rinichi, ba in testicole..
Sti ce e mai dureros ca am luat aceste medicamente la sfatul medicilor nu dupa simpla mea vointa.
Diflucan mi-a fost prescris de catre un medic ORL.
Cam aiurea daca e din cauza asta...te duci sa te repari si ajungi mai bolnav.
As da bani din buzunar fara nici o remuscare doar sa ma pot duce la un medic cand am o problema si sa o pot discuta cu el, iar el sa incerce sa ma faca sa inteleg si sa se comporte in asa fel incat sa ma simt protejat. E cam greu asta la noi.desiiiiii sunt asemenea medici.
In legatura cu scarface cred ca si el are dreptate pe partea lui.
O sa scriu si maine sa va spun daca e vreo ameliorare.
Sper sa imi revin..azi am avut o stare foarte ciudata, zici ca eram dupa o noapte nedormita si udata bine cu alcool. Foarte ciudat.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Testiculul
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.