E anulat anticonceptionalul de antibiotic ?

05-02-2007
ghdcatalina
Nu este medic/terapeut
ghdcatalina
Daca m am protejat cu rigevidon dar am luat cateva zile si antibiotic amoxacilina, e posibil cumva sa imi fi fost anulat efectul anticonceptionalului?Mentionez ca trebuia sa mi vina ieri si nu mi a venit.Se poate sa mi intarzie pt k am fost racita sau mi s a anulat efectul anticonceptionalului???
Multumesc anticipat pt raspuns !
1 comentarii
0
13-05-2007, ora 00:00
Dr. Ana-Maria Slanina
Medicina de familie, Iasi
Dr. Ana-Maria Slanina
In general, daca nu exista diaree, varsaturi, sau daca nu ati folosit si alte medicamente, amoxicilina nu influenteaza efectul contraceptivelor.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.