efecte novinette: + 20 kg

06-05-2008
tiplea
Nu este medic/terapeut
tiplea
Am luat novinette timp de un an jumate si in aceasta perioada am luat 20 kg in greutate. Am urmat diete si in prezent fac si sala de 2 luni insa continui sa ma ingras. Inainte de a incepe sa folosesc contraceptive eram destul de slaba (aveam 50 kg si am 1.67 m) si mi-e teama ca nu o sa mai ajung sa arat niciodata asa. In aceasta perioada mi-au crescut foarte mult si sanii, inainte aveam cupa A iar acum am C. Este posibil sa ma fi ingrasat din cauza pastilelor?
6 comentarii
0
07-05-2008, ora 00:00
Dr. Stela Tirneci
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti, sector 1
Dr. Stela Tirneci
Este posibil sa va fi ingrasat si din cauza pastilelor.Este indicat sa faceti un consult endocrinologic si eventual sa va recoltati un set de analize hormonale.Novinette ati luat la indicatia unui medic si un urma unui set de analize?
0
07-05-2008, ora 00:00
tiplea
Nu este medic/terapeut
tiplea
Am fost la un cabinet de planning si am facut o consultatie. Medicul mi-a recomandat novinette insa fara sa-mi fac analize deoarece a spus ca au foarte putini hormoni si nu e nici un pericol. In ultima saptamana am avut zilnic si crampe in abdomen si nu stiu daca are legatura. Credeti ca daca merg la un nou consult ginecologic as putea vedea care e problema si sa o pot rezolva?
0
02-06-2008, ora 00:00
alycia
Nu este medic/terapeut
alycia
un lucru e clar, trebuie sa mergi urgent la medicul endocrinolog si la ginecolog...novinete contine cei mai putini hormoni fata de celelalte cointraceptive dar nu cred ca sa fie cauza celor 20 de kg in plus...ca o fi starnit o pofta de mancare mai mare e posibil la fel cum poate fi raspunzator si de cresterea sanilor.la cele 20 kg luate in plus e normal sa creasca si sanii..
0
18-11-2008, ora 16:43
Carmensyta89
Nu este medic/terapeut
Carmensyta89
se poate intampla ceva daca nu am luat in ordine pastilele novinette.am luat intr'o seara pastila dinaintea celeia care trebuia sa o iau si urmatoarea seara pe cea din urma...ce se intampla?ce trebuie sa vad?multumesc
0
20-11-2008, ora 16:58
Carmensyta89
Nu este medic/terapeut
Carmensyta89
se poate intampla ceva daca nu am luat in ordine pastilele novinette.am luat intr'o seara pastila dinaintea celeia care trebuia sa o iau si urmatoarea seara pe cea din urma...ce se intampla?ce trebuie sa fac?multumesc
0
28-02-2009, ora 01:06
bri
Nu este medic/terapeut
bri
Va rog sa imi spuneti ce trebuie sa fac :am luat 2 blistere de novynette unul dupa altul pt ca a trebuit neaparat sa intirzii menstruatia.acum mai am citeva zile si il termin pe cel de-al doilea.cind il incep pe urmatorul?multumesc anticipat.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Alimentele care îngrașă cel mai tare (și de ce)
  • Vitaminele îngrașă?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.