Efecte secundare pareza facială

15-02-2017
Chariten
Nu este medic/terapeut
Chariten
Buna ziua, am avut acum un an pareza faciala dreapta si am dezvoltat ca efecte adverse sincinezie si imi puteți spune daca masaju sau ce altceva imi poate ameliora afecțiunea sau daca pot urma un anumit tratament, Mentionez ca atunci cand vorbesc sau cand mănânc, cand strâng buzele mi se contractă muschiul ochiului drept, asta ar fi cel mai greu se suportat muschi sa il relaxez cel al ochiului. Va mulțumesc!
1 comentarii
0
16-02-2017, ora 09:29
Dr. Cocîrla Mihaela Diana
Neurologie, SUCEAVA
Dr. Cocîrla Mihaela Diana
Buna ziua.Ce aveti dvs se numeste hemispasm facial si se trateaza in principal cu Rivotril, fara pretentia de a disparea complet. Din pacate Rivotrilul nu se mai gaseste la noi in tara.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.