Erectie incompleta a 2 oara

10-03-2010
Bogdan26
Nu este medic/terapeut
Bogdan26
Buna ziua!!Am 19 ani sunt elev, nu beau nu fumez si am o problema.Akm 1 luna de zile am facut sex cu prietena mea, prima oara a fost perfect, a 2 oara (al 2 lea numar) cand sa o facem mi-a "murit " in timpul actului sexual (la inceput am avut erectie), atunci nu prea am bagat de seama si peste 1 sapt am facuto din nou...tot asa sa intamplat, exact cum am zis mai devreme.Din momentul acela kiar mam speriat si am inceput sami fac griji, numai la asta ma tot gandeam, si ma gandesc in continuare.Toate astea s-au intamplat akm o luna..in februarie, de atunci numai asa mi se intampla, viatza mea sexuala sa schimbat radical, am erectie foarte greu cu psihicul (cu fanteziile).Inainte eram foarte sensibil, mi se scula in orice moment kiar si pe strada akum numai este asa.Erectii noaptea am observat ca am, dimineatza f rar.Tin sa mai mentionez ca dupa prima ejaculare numai am niciun chef de sex si cand incerc sa fac parca nu sunt akolo parca mi se pare ceva neomenesc...numai simt nevoia.Este ceva cu psihicul meu sau e o problema fizica?va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.Multumesc!!
2 comentarii
0
11-03-2010, ora 10:48
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nimic nu este anormal din ceea ce descrieţi.
După actul sexual urmează o perioadă în care un nou act sexual (un "nou număr") este imposibil, apoi o perioada în care un eventual nou număr se soldează cu un succes parţial: asta se cheamă "perioada refractară": absolută, respectiv relativă. Durata perioadei refractare variază în funcţie de mai mulţi factori, dar cel mai mult cu vârsta: minute sau zeci de minute la tineri, până la 4 ore la bătrâni. Asta, din punctul de vedere al dinamicii sexuale