fff urgent: pilula luata mai tarziu cu o ora

06-09-2009
siri
Nu este medic/terapeut
siri
De un an folosesec anticonceptionale Logest.In aceasta seara, in jur de ora 20:00, am avut contact sexual neprotejat, iar la ora 21:00 am luat pastiluta de Logest.La 2 ore de la administrarea pilulei am avut diaree si am luat un prim comprimat de Postinor, dupa care din nou am avut diaree.Urmeaza sa iau ce de al 2 comprimat de Postinor la 12 ore de primul.Va rog, este posibil sa fi ramas gravida si sa se fi anumat toate pastilele?Va rog, raspunde ti k sunt pur si simplu disperata!
7 comentarii
0
06-09-2009, ora 10:00
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Daca dupa Logest si Postinor ai avut diaree, nu mai are rost sa iei a doua pilula de Postinor. Nu esti insarcinata, stai linistita. In primul rand trateaza-ti diareea, mergi la farmacie si cumpara-ti Ercefuryl si Imodium, tine azi putin regim si nu vei mai avea probleme.Diseara ia pilula de Logest normal si o saptamana sa folosesti protectie suplimentara cu prezervativ sau practici abstinenta.
0
06-09-2009, ora 12:18
siri
Nu este medic/terapeut
siri
Multumesc mult pt rasp.Deci nu mai e nevoie sa mai iau o doza de Postinor?sper sa fie bine.Diseara o sa iau ultima pastiluta din folie k eram la sfarsitul foliei si o sa urmeze sapt de pauza.Sper sa mi vina si sa nu fie prob...
0
06-09-2009, ora 13:32
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu era nevoie sa mai iei a doua pilula de Postinor, nu avea rost, caci nu ai ramas insarcinata.Acum o sa ai dereglari de ciclu.
0
06-09-2009, ora 13:40
siri
Nu este medic/terapeut
siri
SI DACA IN PERIOADA DE PAUZA NU O SA MI VINA CICLUL, O SA MAI INCEP FOLIA DE LOGEST IN MOD NORMAL?SAU CE FAC?mULTUMEC
0
06-09-2009, ora 18:10
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Da, tu continui sa iei pilulele corect, normal. O sa ai sangerare, o sa vina si cilul, dar e putin probabil sa vina la aceeasi data ca si inainte de Postinor. De luna viitoare, daca nu o sa mai ai probleme cu pilulele, ciclul se va regla.
0
06-09-2009, ora 21:34
siri
Nu este medic/terapeut
siri
Oke, multumesc.Sper, din tot sufetul, sa fie totul bine!
0
30-01-2011, ora 12:37
Krisa
Nu este medic/terapeut
Krisa
Am si eu nevoie de un raspuns urgent. Am avut contact sexual neprotejat in a 5 a zi de luat anticonceptionale Mercilon.In a 8-a zi (la 2 zile dupa contact) am avut diaree la 6 ore dupa ce luasem pastila. Acum ma aflu in a 13a zi de luat pastile si am o sangerare ca inainte de ciclu si ma si dor putin ovarele. Poate fi cumva vorba de o sarcina de la acea diaree? Va rog sa imi raspundeti urgent. Am facut azi un test de sarcina si a iesit negativ, dar a trecut doar o saptamana de la contactul acela si nu este concludent. Va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Criterii de excludere a sarcinii
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Sunt însărcinată?
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.