Foarte ciudat...cand sunt excitat penisul elimina un fel de secretie transparenta

06-01-2008
nokia21
Nu este medic/terapeut
nokia21
salut am 20 de ani si ma confrunt cu o problema...de cate ori ma simt excitat penisul meu elimina un fel de secretie transparenta care imi creaza o stare de disconfort...de asemenea imi este frica sa fac sex neprotejat din cauza acestei probleme...daca stie cineva despre ce e vorba as fii tare curios sa citesc ce are de zis. Cu respect !
8 comentarii
0
07-01-2008, ora 00:00
Greece woman2
Nu este medic/terapeut
Greece woman2
Mi se pare ceva normal sa ai o asemenea secretie.
0
07-01-2008, ora 00:00
nokia21
Nu este medic/terapeut
nokia21
multumesc pt raspuns...exista riscul ca prietena mea sa ramana insarcinata din cauza acestei secretii daca facem sex neprotejat? am inteles ca este posibil...cu respect.
0
09-01-2008, ora 00:00
ramond
Nu este medic/terapeut
ramond
da exista, e ca la "ruleta rusesca" daca intelegi ce vreau sa spun
0
09-01-2008, ora 00:00
nokia21
Nu este medic/terapeut
nokia21
am inteles aluzia :)) ms pt raspuns :*
0
11-06-2014, ora 19:03
anonimus9992
Nu este medic/terapeut
anonimus9992
buna am si eu oo problema tot asa am facut sex cu prietena si inainte mam escitat si mia esit un lichid transparent sar putea sa ramana insarcinata dar dupa ceam facuto a mers si sa pisat dupa ceam facut sex va rog sunt disperat :(( sar putea sa ramana insarcinata din cauza lichidului ca nu mam terminat in ia dar vreau sa fiu sigur ca acel lichid nui nici un pericol va rog :((
0
30-07-2014, ora 14:20
elena ionela
Nu este medic/terapeut
elena ionela
buna ziua..imi cer scuze..poate nu aici e bn sa pun aceasta intrebare..dar ma cam grabesc si nu am cautat indeajuns rubrica corecta
as dori sa mi se raspunda la urm lucru..
cineva cunosut mie..a luat Artizia pentru prima data, exact cum ia recomandat medicul, din prima zi de ciclu, Insa deja au trecu 8 zile si ciclul nu s-a oprit, cand e rosu cand maro.ce inseamna asta ?cat sa mai tina acest ciclu?de ce e asa?ASA E DE INCEPUT?.normal aceasta fata avea cam 5 zile de ciclu, dar acum?deja sunt 8 zile ?va rog sa imi raspundeti detaliat...VA MULTUMESC !
0
20-10-2014, ora 22:51
Girl 15
Nu este medic/terapeut
Girl 15
Se numeste lichid preejaculator, ajuta la lubrifiere si este normal sa il ai si tu si partenera ta, ar fii trebuit sa-ti faci griji daca NU il aveai, totul e ok :)
0
02-11-2014, ora 12:55
Popa Alexandru
Nu este medic/terapeut
Popa Alexandru
Este foarte okay nu iti fa griji, daca nu il ai este mai rau, este un lichid ce ajuta la, lubrifiere si face contactul sexual mai placut. O zi buna !
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Excitatia sexuala
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.