Hipoglicemie sau Menopauza?

16-08-2011
Vivian V
Nu este medic/terapeut
Vivian V
Ma framanta de foarte mult timp starea mamei mele si cum nu inteleg ce are nu inteleg nici la ce doctori ar trebui sa merg cu ea. Mama mea e in varsta de 54 de ani, 158cm si 76 de kilograme. Totul sa inceput 8 ani in urma cand maica/mea a avut o criza de inima si facuse ceva numit miocardita.De atunci a luat somnifere si calmante si mai specific unul numit Fenazepam dar cum locuiesc in Chisinau aceste medicamente sunt sigur importate din Rusia. A luat aceste somnifere pina 3 luni in urma cand sa oprit de tot (era deja dependenta). Odata cu oprirea asta a inceput sa aiba simptome ciudate, slabiciune in picioare, ameteli, anzietate, frica de 1001 lucruri, transpiratie cu miros de otet, puls ridicat si mai simte si o presiune mare pe glandele oculare.
Medicii de aici au decis ca are hipoglicemie si de cateva luni tine o dieta foarte stricta cu ore excte pentru mese, mancare numai fiarta, coapta, fara pic de sare zahar sau grasimi.
Eu nu sunt prea de acord cu atita lipsa de sare sau fructe si legume pentru ca in logica mea o dieta ca asta duce la carente de magneziu, calciu, mai ales la o varsta cand trebuie asimilate cat mai multe vitamine..
Glicemia mamei mele, pe stomcul gol dimineata este de 100 si 2 ore dupa mancare este intre 111-150 (desi 150 a avut numai odata cand a mancat pepene rosu adica harbuz:). Eu am facut o cercetare pe net si nu am gasit ca 111-150 sa fie glicemie de niciun fel..ba am inteles ca sub 70 e hipoglicemie si peste 150 hiper glicemie. As aprecia din suflet ajutorul dvstra. Eu invat in Londra si la Chisinau ma duc foarte rar so vad pe mama..nu pot nici invata cand ma suna si spune cat ii de rau..Daca nu puteti da un diagnostic macar sa-mi spuneti la ce doctori sa ma duc cu ea! Va multumesc mult. Vivian
1 comentarii
0
06-01-2014, ora 02:05
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Pentru cei care se vor mai confrunta cu situatii ca cea descrisa mai sus: somniferele si antidepresivele dau dependenta si nu trebuie luate timp indelungat. Daca totusi au fost luate, nu trebuie intrerupte brusc deoarece dau sindromul de sevraj. In situatii de acest gen trebuie neaparat consultat si un neurolog si la recomandarea acestuia si alti specialisti. Cu stima si respect dr Petre Muresan
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Menopauza si tulburarile psihice
  • Criza de hipoglicemie la diabetici - primul ajutor
  • Ce este premenopauza - perimenopauza?
  • Sexul la vârsta menopauzei
  • Ce este uscăciunea vaginală?
  • Un test respirator ar putea înlocui măsurarea glicemiei prin înțeparea degetului
  • Instalarea târzie a menstruației și menopauzei asociată cu prelungirea duratei de viață
  • Suplimentele de calciu ar putea crește riscul de demență la femei
  • Căderea glicemiei sau cădere de calciu?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.