ingrijorare din cauza escapelle

27-11-2012
alynna93
Nu este medic/terapeut
alynna93
buna as avea si eu o problema acum 3 saptamani am luat escapelle la aproximativ 17 ore de la contact pe atunci eram ultima zi de menstruatie care mi-a venit pe 29 octombrie si s-a terminat pe 3 (cand am luat pastila) dupa 5 zile de la administrare am avut cele sangerari care au fost destul de abundente si au tinut aproximativ 3 zile...acum normal pe 24 trebuia sa-mi vina menstruatia insa am doar niste scurgeri maronii au inceput cu mai deschis dupaia tot mai inchis si nu sunt foarte abundente am facut si vreo 4 teste la intrevale diferite unul azi dimineata cu prima urina unul sambata si ambele au fost negative e menstruatie?asa e dereglarea asta? poate de ce am sangerat de 2 ori in aceeasi luna sa-mi vina asa ? scurgerile nu sunt abunente deloc si nu am dureri ca si la menstruatie insa ma simt foarte balonata e posibil sa fi ramas insarincata? va rog sa ma ajutati
11 comentarii
0
27-11-2012, ora 11:15
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Am scris-o de sute de ori si o repet...credeti ca pastila de a doua zi este o bomboana?In primul rand ai luat-o degeaba, ca nu ramaneai insarcinata, nefiind in perioada fertila.Toate dereglarile produse de Escapelle se pot intinde pe o perioada lunga de timp si problemele tale se datoreaza tot ei.Sper ca esti constienta ca se poate lua foarte rar si doar in cazuri urgente.Inainte sa va incepeti viata sexuala, informati-va macar pe internet daca nu puteti consulta un ginecolog sau un cabinet de planning familial, sa aveti idee cu ce "se mananca" sexul si sarcina.
0
27-11-2012, ora 12:54
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Asteapta-te sa nu iti mai vina menstruatia normal pentru cateva luni de acum inainte. Data nu prea mai conteaza daca ai luat escapelle. Totul este dereglat si asa va fi pentru multe luni.
0
28-11-2012, ora 10:02
alynna93
Nu este medic/terapeut
alynna93
va multumesc pentru raspunsuri sper din tot sufletul sa nu fie nimic..azi dimineata mi-am facut un test si a iesit negativ dar ma dor sanii si capul acuma parca a inceput o usoara durere de ovare, oricum am sa-mi fac o programare la medic pentru ca sunt foarte stresata si vreau sa stiu ceva sigur...eu stiu ca pastila asta nu e bomboana dar acum 2 ani am luat-o si nu am avut efectele astea...nu ma prea incred in testele de sarcina desi la cate am facut eu zic ca daca eram 1 tot iesea pozitiv
0
28-11-2012, ora 10:43
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Draga alynna93, insarcinata nu esti sigur, asta trebuie sa fie ultima ta grija. In primul rand nu esti insarcinata pentru ca nu erai in perioada fertila cand ai luat escapelle, de fapt puteai sa nici nu iei pilula si tot nu ramaneai. Menstruatia o sa vina.
0
28-11-2012, ora 11:09
alynna93
Nu este medic/terapeut
alynna93
apoi nu stiu ca simt ca ceva nu e in regula cu mine si mai ales cu scrugerile astea maro oriunde am scris femeile care le aveau erau insarcinate de asta m-am panicat asa...cu perioada fertila nu stiu ce sa zic ca sunt unele femei ce ovuleaza dupa menstruatie si eu tzin minte ca aveam scrugeri albe la cateva zile dupa menstruatie dar nu mereu...acuma ma gandesc si eu ca ar fi culmea ca am avut si sangerarea aia de la pastila si dupa vreo 10 zile scrugeri albe si ma gandesc ca era ovulatia...astea maronii nu stiu ce pot fi, probabil doar o dereglare si urmeaza sa se porneasca rosu...
0
28-11-2012, ora 11:44
alynna93
Nu este medic/terapeut
alynna93
problema e ca a inceput sa ma doara sanii m-au durut luna asta destul de des...nu stiu ce sa cred nu e o stiinta exacta... toate dau gres in lumea asta si cand ma gandesc cate se intampla...maine am programare la gine...sper sa nu fie nimic si sa ma lamureasca ca simt ca innebunesc
0
28-11-2012, ora 14:55
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
De curiozitate, ai citit prospectul pastilelor Escapelle?

REACŢII ADVERSE POSIBILE:

- la peste 10%: tulburări ale sângerării, greaţă, oboseală, durere în abdomenul inferior şi durere de cap

- între 1% şi 10%: ameţeli, angorjare a sânilor, diaree, vărsături

Dupa cum vezi, multe dintre simptome sunt asemanatoare sarcinii...e bine ca mergi la un ginecolog, desi 100%nu esti insarcinata, ai ocazia sa-l intrebi mai multe despre sex, sarcina, etc
0
28-11-2012, ora 20:59
alynna93
Nu este medic/terapeut
alynna93
da am citi de foarte multe ori prospectul la mine au trecut deja 3 saptamani de cand am luat pastila...pe mine ma interesa cand scrie de sangerari pana la urmatoarea menstruatie insa la mine doar atunci cand am luat pastila am avut acea sangerare si acum cand trebuie sa-mi vina menstra am de vreo 5 zile scugeri maronii nici de cum rosiatice cum e menstra asta e problema mea ca nu stiu ce sa cred ce sunt astea...menstra a intarziat deja cu 4 zile dar am facut 3 teste de sarcina daca era eu zic ca imi arata sper sa nu am vreo supriza maine
0
26-10-2017, ora 18:57
Edina timea
Nu este medic/terapeut
Edina timea
Buna, am o intrebare inca in August am luat o pastila Escapelle in a doua zi de menstruatie ne stiind daca sunt in perioada de fertilitate sau nu. In 16 Septembrie trebuia sa imi vina menstruatia mi-a venit in 25 ( cu 9 zile de intarziere) am favut si doua teste ambele fiind negative.
Acum luna asta trebuia sa imi vina jn data de 23 si inca nu mi-a venit. Oare de la ce? De la pastila sau s-ar putea sa fiu insarcinata? De atunci (de cand am luat escapelle, in august) NU am avut contact sexual neprotejat.
0
27-04-2018, ora 21:41
Ada_Pv
Nu este medic/terapeut
Ada_Pv
Buna, pe data de 12 a acestei luni mi.a venit mestra, ea s.a terminat pe 17, pe data de 22 pe la ora 23:30 am facut sex neprotejat cu iubitul meu, acesta din greseala si.a dat drumul in mine.ne.am panicat desigur amandoi, a doua zi am luat pastila de a doua zi, escapelle, pe la ora 15:15 dupa amiaza.nici pana la ora actuala nu mi.a venit acea presupusa sangerare minora, dar am avut cateva dureri minore de cap si de abdomen, plus o mica diaree.in rest ma simt foarte bine dar am indoieli ca poate pastila nu si.a facut efectul, se poate???.as dori un raspuns cat mai repede
0
10-03-2019, ora 13:20
Luana00
Nu este medic/terapeut
Luana00
Buna ziua, am o intrebare daca ma poate ajuta cineva: stiu ca in prospect scrie ca vor aparea niste scurgeri timp de cateva zile, dar asta e un efect sigur al pastilei indiferent ca esti sau nu insarcinata? Sau poate fi un semn ca nu esti, avand in vedere ca elimini sange?
Am luat escapelle in data de 3 martie(exact acum o saptamana) la un interval de 15-16 ore la contactul sexual, iar scurgerile au inceput de o zi-doua. As fi recunoscatoare daca cineva stie raspunsul la aceasta intrebare si doreste sa-l impartaseasca.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Sangerarea - primul ajutor
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Sânge în scaun
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.