intarziere sau sarcina?

20-11-2011
adymm
Nu este medic/terapeut
adymm
Buna ziua!

Pe 25 octombrie am inceput sa iau pt prima oare anticoncenptionale. Am ales diane 35, dar fara a consulta medicul deoarece lucrez in strainatate si inca nu cotizez la sistemul de asigurari. am inceput pastilele la 10 si jumatate ziua, dar deja in ultimele saptamani le luam la ora 9. PE 15 noiembrie am luat ultimul comprimat, iar conform prospectului menstruatia ar fi trebuit sa apara a doua sau a treia zi. Insa au trecut deja 4 zile, cu astazi a 5-a!!!! Exista posibilitatea ca menstruatia sa intarzie chiar daca ai luat anticonceptionale? Mentionez ca in a patra zi am avut crampe asemanatoare celor de la menstruatie, chiar si o secretie care parea a fi menstra, dar apoi s-a transformat in ceva maro inchis si s-a oprit.

Sau exista posibilitatea ca pastilele sa fi esuat?
6 comentarii
0
20-11-2011, ora 11:14
cristinavls
Nu este medic/terapeut
cristinavls
dar le-ai luat in prima zi de menstruatie?
0
20-11-2011, ora 11:35
cristinavls
Nu este medic/terapeut
cristinavls
puteai sa incerci altceva diane nu sunt asa bune dupa parrea mea mai ales ca ai luat pentru prima data AC si luate fara prescrierea unui medic..
0
20-11-2011, ora 14:06
adymm
Nu este medic/terapeut
adymm
da, din prima zi. si stiind ca numai dupa 7 zile ofera protectie, am amanat primul contact pana in ziua a 9-a. le-am luat in fiecare zi, nu am uitat niciodata. doar ca de la 10:30 am ajuns sa le iau la 9, 9 si ceva. inainte de pastile nu aveam ciclul de 28 de zile, ci de la 30 in sus. ma gandesc ca poate organismul inca nu s-a adaptat noilor schimbari si amana eliberarea menstrei. ieri am simtit niste crampe, astazi nu le mai simt chiar atat de puternic, insa tot ma doare putin toata partea genitala. ar putea fi o raceala care produce intarzierea? mi se pare destul de ciudat, mai ales stiind ca anticonceptionalel regleaza ciclul si il determina sa vina la o data bine stiuta.
0
20-11-2011, ora 18:14
ioanafrancu
Nu este medic/terapeut
ioanafrancu
si eu iau aceleasi pastile. se intampla chiar sa nu-ti vina in prima luna de cand iei pastilele sau sa-ti intarzie mult. nu e nici o problema. se poate sa-ti vina chiar si atunci cand inca mai ai de luat pastile.
0
20-11-2011, ora 23:14
Psiholog Roxana Alina Olaru
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Roxana Alina Olaru
Buna Adymm, ceea ce ai descris tu seamana cu menstruatia. Uneori anticonceptionalele au si efecte adverse pana cand corpul se va obisnui cu ele. Totusi, nu iti recomand sa iei prea mult timp Diane pentru ca sunt foarte puternice, au concentratie mare de hormoni, si pot determina aparitia nodulilor de san. In acest moment medicii ginecologi le recomanda ca tratament, si nu ca metoda contraceptiva.
0
21-11-2011, ora 22:18
adymm
Nu este medic/terapeut
adymm
Multumesc mult pentru raspunsuri si sfaturi! Intr-adevar, este vorba despre menstruatie pana la urma. S-a hotarat, desi este intr-o cantitate mult redusa comparativ cu menstruatiile anterioare inceperii anticonceptionalelor.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Criterii de excludere a sarcinii
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Sunt însărcinată?
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.