Intarzierea menstruatiei cu Revigedon

09-07-2008
ancholito
Nu este medic/terapeut
ancholito
Plec la mare tocmai cand trebuie sa-mi vina menstruatia. Problema e ca ma tine f mult si e abundent. De la farmacie mi-a dat Revigedon pe care sa-l iau cu o saptamana inainte de data probabila a menstruatiei. E in regula asa?
2 comentarii
0
10-07-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Nu, nu prea e in regula. Depinde si ce noroc aveti. Puteti avea surpriza ca, in loc de o menstruatie normala, sa va treziti cu o sangerare prelungita. Probabilitatea de a cadea din lac in put in felul acesta e cam de 20 %.
0
29-07-2008, ora 00:00
voineardc
Nu este medic/terapeut
voineardc
Stimate Domnule Dr. Dragomir,

In toamna anului trecut am fost diagnosticata cu Vitiligo.
Am varsta de 35 ani si de aprox. 7-8 ani iau acest Rigevidon fara intrerupere. Pot spune ca nu am avut probleme cu acest produs dar, de cand am fost diagnosticata cu vitiligo, ma tot gandesc daca nu cumva a contribuit la declansarea acestei depigmentari.
Va rog frumos sa-mi spuneti daca acest medicament poate influenta aceasta boala si daca mai este recomandat in situatia mea.
P.S. Pentru Vitiligo urmez tratament cu Vitix gel si Vitix pastile.
Va multumesc.
Cu stima,
Rodica
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.