Iritatie genitala atat eu cat si prietenul meu

18-01-2013
andreea1992
Nu este medic/terapeut
andreea1992
Buna ziua! Ma confrunt cu o problema si nu stiu cat de grava este. Acum 5 zile am facut sex cu prietenul meu imediat ce mi s-a incheiat menstruatia. A doua zi mi-a aparut o iritatie vaginala pe care am pus-o pe seama tampoanelor si m-am spalat cu apa cu bicarbonat inca nu mi-a trecut dar simt o imbunatatire. De 3 zile a facut si prietenul meu o iritatie, i se cojeste pielea de pe capul penisului si astazi a inceput sa il usture daca il atinge. El spune ca a i s-a mai intamplat asa acum un an dar a trecut de la sine. Suntem impreuna de un an si nu am intretinut niciunul relatii cu alte persoane. El e racit de o saptamana si ia teraflu si nurofen. Iritatia este de la medicamente, tampoane sau este ceva mai grav?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.