iritatie pe fata

08-01-2012
bella_sweet
Nu este medic/terapeut
bella_sweet
buna ziua. de o luna de zile folosesc nivea q10 dar cand ma dau cu alte creme pe fata , fata incepe sa mi se unfle sa simt ca arde si anumite parti se irita si urstura. dca dau cu nivea peste crema care am aplicat-o imi trece usturimea si toate celalalte, dar daca incerc sa ma dau cu alte creme cum ar fi garnier, dove. am reactie. va rog puteti sa imi recomandati ceva ? multumesc
2 comentarii
0
08-01-2012, ora 23:10
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Iti recomand cremele dermatocosmetice pe care le gasesti in farmacii doar, si anume La Roche Posay, Vichy, Avene, si toate celelate. Eu sunt foarte multumita de La Roche Possay si Vichy, desi am incercat si multe altele. Mergi pe site-urile lor si vezi ce creme ti se potrivesc in functie de varsta si problemele tale. Vei vedea o diferenta uriasa intre aceste creme dermatocosmetice si cele cosmetice ( L"Oreal, Nivea, Dove, etc).
0
09-01-2012, ora 07:26
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
pai, DACA nivea q10 iti face BINE,
CARE e problema?????????

foloseste-o pe asta..ce tot cauti ALTA?

p.s.
este cumva o reclama la nivea q10 ?!?
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.