Marirea penisului? Este adevarat ?!

11-03-2014
Anonim Curios
Nu este medic/terapeut
Anonim Curios
Salut !
Am 14 ani si 9 luni, sunt elev in clasa a VIII-a, si am auzit zvonuri cum ca daca ti penisul desfacut (pielea de pe capul penisului data in jos), iti creste penisul...Ma refer la faptul ca daca stai cu capul penisului dezvelit ar putea creste...Am cautat metode peste metode de marire si am gasit cele cu grautati atarnate, dar si efecte secundare...Ceea ce vreau ? Marirea penisului intr-un mod natrural si gratuit, (ce se poate face de acasa) fara efecte secundare precum ipotenta sau chiar si asa...nu stiu daca merita riscul. As dori sa stiu adevarul...Si sunt totodata curios daca dezvirginarea doare tare.(=virgin)
Rog sinceritate !
Va multumesc anticipat !
2 comentarii
0
11-06-2014, ora 17:42
Amenone
Nu este medic/terapeut
Amenone
Buna Anomin curios! Sunt un biolog dornic sa-ti satisfaca curiozitatea. La cei 14 ani si cateva luni, nu te-ai dezvoltat (fiziologic) complet, ceea ce inseamna ca vor mai fi schimbari in corpul tau. Cat despre alungirea penisului, la varsta asta, am impresia ca e mai mult o presiune "colectiva", "sociala" zii cum vrei, adica ai hotarat tu la taifas cu prietenii ca marirea organului tau genital e tot ceea ce desparte de a fi Zeus.
Te asigur ca vei avea timp sa te procupi de prestatia ta sexuala in anii ce vin, acum eu ti-as sugera sa-ti satisfaci curiozitatea in celelalte domenii ale vietii si poate sa afli si raspunsul la intrebarea: Dar de ce vreau eu sa-mi maresc penisul la 14 ani? Poate sa ascun o nesiguranta, o lipsa de altceva? Toate dorintele de modificare fizica pleaca de la perceptia noastra asupra corpului nostru, perceptie ce poate fi uneori gresita. Vorbeste cu o persoana de incredere, destupata un pic la minte...Toate cele bune!
0
24-06-2014, ora 14:46
yeah123
Nu este medic/terapeut
yeah123