mi s-a intamplat de 4 ori sa am scaun cu sange

08-02-2009
ctc
Nu este medic/terapeut
ctc
acolo unde ati zis cu bine facut va referati la fizic? adik am 1, 80..nu sunt slab..am 70 kg..fac sport de multi ani, fotbal, si mai fak exercti fizica, de mentinere:D..si imi curge sange putin adik. nu ff mult un litru...si da mi sa mai intamplat de vreo 4 ori pana acuma.si knd ma sterg la fund.hartie e cu sange... mie si rusine sa va povestesc..:| da trebui s avad zic k sa ma calmez..sa stau mai linistit. crdeti k este o problema grava? mie km rusine sa merg la un specialist..
5 comentarii
0
08-02-2009, ora 15:43
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Deocamdată nu e grav...par într+adevar să fie hemoroizi.Problema cu ăştia (care sînt un fel de varice la fund) este daca se trombozează...atunci or să te doară şi destul de rău.Dacă nu dor acum şi nici nu te supără nu cred să fie necesară operatia.Hemorpizii sint cauzaţi la tine, cred, de constipaţie (fiind sportiv maninci probabil multa carne).Înceartca sa iti diversivici dieta, baga si vegetale, sa ai un scaun de consistenta mai moale.Tratamente sint miliarde pt hemoroizi...daca ti+e rusine de medic poti cauta cu google.chiar peromedic sint destui sfătuitori
0
08-02-2009, ora 18:22
ctc
Nu este medic/terapeut
ctc
te superi dak imi zici un tratament ceva? da ce fel de operatie? da la o luna si ceva..imi curge... k sa ti dau mai multe detalii, si oare cat timp o sa mai fie asa?
0
08-02-2009, ora 18:25
ctc
Nu este medic/terapeut
ctc
si asi dori acuma...sa pastram intr un fel legatura..k sa ma asigur k nui nimic grav..si sa va pov tot ce mi se pare mai grav...sa vb mai mult..
0
08-02-2009, ora 19:00
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
pai repet, daca nu te doare nu e caz de operatie.Ai putea folosi de pilda DOXIPROCT, unguent sau supozitoare.Daca am avut dreptate cu constipatia e important sa rezolvi problema.Intotdeauna e indicat sa inlaturi cauza nu efectul.Daca cumva ai varice la picioare problema e mai complexa, inseamna ca ai o problema structurala a peretilor venosi
0
08-02-2009, ora 20:15
ctc
Nu este medic/terapeut
ctc
nam nimic la picioare, alte probleme nam, doar asta, mi sa parut mai ciudat...k uneori am scaune cu sange.o sa incerc sa diversific alimentatia.da asa mananc de mic..si nu avut probleme deastea.da am sa diversific...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sânge în scaun
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.