Nidatie sau sangerare postinor?

10-05-2012
amf
Nu este medic/terapeut
amf
Buna
Pe 2 mai am avut un contact sexual cu prietena mea in care s-a rupt prezervativul nu am ejaculat dar am citit ca se poate sa ramai insarcinata si cu lichidul preseminal, la 22 de ore a luat prima pastila Postinor, dupa 6 zile a avut o sangerare maronie care cantitativ a fost ca la o mensturuatie normala dar azi a doua zi i-a mai curs numai un pic pe la 1-2 dar de atunci nu a mai curs nimic, cand a avut loc actul sexual era prima zi dupa sangerarea menstruala(a 5 a zi de ciclu), Ea a mai luat Postinor si a avut sangerare de 3 zile, acum de ce a fost numai o zi si azi un pic, sa fie sangerare de nidatie?Oare a ramas insarcinata? sau pur si simplu a fost efect de la postinor?

Multumesc mult
4 comentarii
0
10-05-2012, ora 20:29
danacatalina
Nu este medic/terapeut
danacatalina
Postinorul nu e pilula contraceptiva! Nu trebuie sa abuzati de el. Face ravagii in organism. Sangerarea e de la Postinor pe care de altfel l-a luat inutil. Probabil sunteti foarte tineri. Cititi mai bine si vedeti care sunt zilele ferile din ciclul unei femei sa nu mai faceti greseli.
Sanatate
0
10-05-2012, ora 20:55
amf
Nu este medic/terapeut
amf
Primu rand multumesc de raspuns.Da stiu ca nu trebuie abuzat si stiu cum e cu perioada fertila, problema e ca ea nu are un ciclu regulat mai ales dupa ce a luat Postinor, s-a intamplat sa ii vina la 25 de zile sa intamplat sa-i vina si la 28 de zile inainte de a lua postinor i-a venit chiar si la 30 de zile, deasta ne-am speriat si a luat iarasi postinor.Eu m-am speriat ca am citit despre sangerarea de nidatie care cam tot asa o zi o zi jumate ar curge plus ca inainte cand a luat Postinor i-a venit 3 zile sangerarea si din ce am citit cam asa vine cam pe la toate femeile, da suntem tineri poate ca am gresit acum ca la luat dar credemema va fi si ultima data cand o sa-l mai ia, numa sper sa ajute Dumnezeu sa nu fi ramas acuma
Am uitat sa precizez cand sa intamplat era a doua oara in curs de o ora prima oara nu am ejaculat in prezervativ si numa m-am sters cu prosopu si asta este un motiv pentru care a luat postinor(imi era frica sa fi ramas pe penis smermatozoizi)
0
26-05-2013, ora 18:23
doina.34
Nu este medic/terapeut
doina.34
cine poate sami raspunda si mie.dupa actul sexula peste o zi am inceput sa singerez
0
26-05-2013, ora 18:24
doina.34
Nu este medic/terapeut
doina.34
va rog sami raspundeti
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Pilula contraceptivă masculină este sigură și eficientă (Studiu)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.