Nu a venit inca menstruatia. Intarziere sau...?

08-03-2010
wizard2414
Nu este medic/terapeut
wizard2414
Buna ziua,
As dori sa va intreb si eu ceva si daca se poate sa primesc niste lamuriri!
Prietenei mele ar fi trebuit sa-i vina menstruatia zilel aceste, dar nu a venit, vreau sa va spun ca are un ciclu destul de neregulat, normal trebuia sa-i vina pe data de 8 a fiecarei luni, dar de vre-o 2-3 luni ii vine tot pe data de 4-5 a fiecarei luni, dar de data aceasta nu ia venit de nici un fel nici pana azi. Mi-a zis ca a avut durerile de spate si de burta acum cateva zile, dar nu ia mai venit dupa aceea, iar acum ne gandim la tot felul de tampenii, sex am facut, dar de fiecare data am facut Protejat, nu am avut nici un eveniment neplacut cu prezervativ rupt sau alte chestii...dar cu totate astea ne facem griji, deoarece nu mai are nici o durere semn ca ar trebui sa-i apara!
Acum e racita, mi-a spus ca o doare spatele(dar nu are durere de menstruatie).
Ce parere aveti?pentru un copil nu suntem pregatiti nici unul dintre noi, dar ne facem griji, am zis sa mai asteptam sa vedem saptamana asta daca vine sau nu iar dupa aceea sa facem un test!
multumesc
3 comentarii
0
08-03-2010, ora 18:31
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Intarzieri de pana la 10 zile sunt frecvente si considerate, de obicei, normale. Peste aceasta limita, un test de sarcina e oportun. Daca situatia se repeta, trebuie mers la doctor.
0
08-03-2010, ora 18:50
wizard2414
Nu este medic/terapeut
wizard2414
Multumesc pentru raspuns, dar s-ar putea sa fie racita la burta(ovare)? Daca ar fi ceva, o sarcina mai exact, atunci ar fi fost normale durerile de spate si de burta pe care le-a avut cu cateva zile mai in urma, mai trebuia sa aiba acele dureri?multumesc
0
10-03-2010, ora 10:01
wizard2414
Nu este medic/terapeut
wizard2414
cauza menstruatiei neregulate, se poate sa o aiba pentru ca in urma cu vre-o 4-5 luni am patit o prostie cu un prezervativ care s.a rupt in timpul actului sexual, cand am observat ce sa intamplat am hotarat sa ia pastila de a doua zi!Efecte secundare altele in afara de a avea ameteli nu prea a avut, dar tot din cauza ei dupa aceea ii venea menstruatia pe data de 4-5 a luni, numai cum era normal in data de 15-18 a luni!

Acum sa va mai intreb ceva, se poate ca acuma sa isi vina la normal menstruatia, adica sa inceapa sa-i vina din nou pe data de 15-18 a luni, deci sa isi revina organismul(adica sa fi trecut efectul postinorului) si acuma sa-si revina la normal menstruatia?S-ar putea sa mai fie si chestia asta cauza intarzierii menstruatiei?

multumesc frumos incaodata pentru raspunsuri
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.