O mare dilema sa ma operz sau nu?

20-11-2007
criss30
Nu este medic/terapeut
criss30
Eu am 30 de ani si acum 10 ani am avut un nodul la san pe care l-am extirpat.Era de natura benigna, o tumora philodes.De atunci nu am mai avut probleme pana acum cand am descoperit un nodul mai mic dar la celalalt san.Am facut mamografie si dr mi-a spus ca ar tb sa ma operez daca este dur.Am fost la fundeni si un alt medic mi-a spus sa stau linistita ca nu-i nici o pbl.
Intrebarea mea este ce sa fac?Sunt 2 pareri total diferite, unul spune sa ma operez iar celalat sa stau linistita.
4 comentarii
0
21-11-2007, ora 00:00
Lara
Nu este medic/terapeut
Lara
De obicei medicii in Romania au diferite pareri si lucreaza ca indivizi, nu ca echipa. E necesar sa ceri o a treia parere, sa stai la o discutie pentru ca ai o decizie de luat. Iti recomand sistemul privat, sunt aceeasi medici, insa au alt devotament.
0
21-11-2007, ora 00:00
criss30
Nu este medic/terapeut
criss30
Ms pentru raspuns, mamografia a fost facuta la privat si dr de acolo mi-a spus ca tb sa ma operez.iar cel de la fundeni mi-a zis ca nu-i o pbl.Am mers acolo ptr ca am considerat ca ei au experienta in ceea ce priveste cancerul de san si pot face diferentieri.
0
21-11-2007, ora 00:00
olimpus2007
Identitate neconfirmată
olimpus2007
In privinta cancerului de san chirurgii oncologi de la Fundeni sunt printre cei mai priceputi in domeniu si cinstiti, dar nu strica si un al treilea consult.
0
11-01-2008, ora 00:00
pisicutzaai
Nu este medic/terapeut
pisicutzaai
cred ca mai bine il scoti decat sa risti
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
23-06-2022, ora 19:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
CHirurgi și Clinici de chirurgie
Medici-Chirurgi.ro - caută un chirurg sau recomandă unul
Ați trecut printr-o operație? Ajutați alți pacienți oferind o recomandare chirurgului care v-a operat.