Pastila de a 2-a zi! Putin ajutor, va rog!

26-08-2013
EleonoraEnache
Nu este medic/terapeut
EleonoraEnache
Am fost nevoita sa iau un postonor 2 dupa un contact sexual neprotejat (accidental). Pastila am luat-o la aproximativ 8-9 ore. Eram in a 10-a, a11-a zi de la inceputul menstruatiei din acea luna. La 5 zile dupa administrarea am avut o sangerare abundenta asemanatoare menstruatiei (cu asa zisele cheaguri de sange, asa e menstruatia mea) care a tinut aprox. 4 zile. In a 3a zi a sangerarii am consultat un ginecolog si care nu a gasit nimic ingrijorator.
Intrebarea mea este: Dupa postinor 2 urmatoarea menstruatie vine la o luna dupa data fireasca, sau dupa sangerarea de dupa?

Sunt foarte ingrijorata, deoarece deja a trecut o luna si o saptamana de la menstruatia mea fireasca dinainte de postinor. Mentionez ca intre timp am avut o raceala la ovare cu o secretie abundenta.
Intre timp am avut o explozie de cosuri pe fata si dureri de sani care incep si se opresc.

Va rog din suflet sa ma ajutati cu un raspuns. Va multumesc!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.