Pete rosii pe penis si o stare usoara de mancarime

10-05-2011
Problems
Nu este medic/terapeut
Problems
Buna ziua ma confrunt cu o problema de aproximativ o luna. Au aparut ceva pete rosii pe capu penisului si o stare de dizconfort tottal am facut sex neprotejat cu o persona. apoi au aparut niste bubuite mici rosii pe pensi apoi au disperut cate una aveau forme de cosuri in rest nici un alt sintom doar o stare nasoala si rar de mancarime nu stiu ce sa mai fac ca sunt in italia si medici de aici mau umput de antibiotice dar fara nici un efect restul analizelor sunt bune adica am facut urinocultura analize la sange si totul a esit bine. Si un pic preputul umfalt. Va multumesc anticipat
5 comentarii
0
11-05-2011, ora 23:23
DrVasileVanea
Identitate neconfirmată
DrVasileVanea
Simptomele descrise de dvs converg mai mult catre diagnosticul de herpes penian, situatie in care tratamentul cu antibiotice este ineficient. Se impune unguent local cu aciclovir si tratament cu aciclovir comprimate. De asemenea, este interzisa spalarea penisului cu sapun, gel de dus sau alte produse asemanatoare care intretin iritatia. Spalarea se va efectua doar cu apa calduta sau ceai de musetel.
0
12-05-2011, ora 19:20
Problems
Nu este medic/terapeut
Problems
Domnule doctor nu au loc eruperi sau chesti cum am citit la herpes sunt ceva pete pe capul penisului si pe penis ceva bubuite rosii da nu sunt grupate sunt in locuri diferite si o senzatie de usturime da nici usturime nu pot zice ca se numeste o stare de dizconfort total analizele de urinocultura au iesit impecabille si ce le de sange acuma l-am refacut am fost la dermatolog si nu am primit nici un raspuns. Va multumesc astept un raspuns
0
12-05-2011, ora 19:22
Problems
Nu este medic/terapeut
Problems
tin sa precizez ca am luat atibiotice prescrise de medic timp de 15 zile.
0
12-05-2011, ora 23:30
DrVasileVanea
Identitate neconfirmată
DrVasileVanea