pete rosii pe penis si dupa tratament cu canesren pimafucort protopic

06-09-2013
adipopi
Nu este medic/terapeut
adipopi
A inceput ca o taietura a pilii pe preput in partea superioara apoi o pata rosie 1 cm si alte pete rosii (gen negi) pe laterale nu ma deranjeaza in timpul contactului la 3 dermatologi diferiti mi s.a recomandat canesten pimafucort protopic fara rezultate.
1 comentarii
0
09-09-2013, ora 14:23
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Va recomandam sa va prezentati la un medic dermatolog deoarece afectyiunile prezentatae tin stric de aceasta ramura a medicinii.

O zi frumoasa!
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.