Pete roșii pe penis și tumefactie

24-01-2017
Paul2108
Nu este medic/terapeut
Paul2108
Buna ziua! Am întâmpinat o problema și am nevoie de ajutor. Mi-au apărut bubițe roșii pe penis și după o zi a apărut și tumefactia. La începutul actului sexual, fata fiind pe ciclu, după ce am penetrat(cu prezervativ) in interiorul vaginului am simțit ca este foarte cald și după vreo 15 secunde am început sa simt o senzație de tremur și am început sa fiu slăbit și m-am oprit. Următoarea zi după ce am văzut tumefactia am început sa ma dau cu betadina unguent, pana acum m-am dat doar o data(seara) și am decis sa ma dau de 2 ori pe zi, dimineața și seara. Am nevoie de un sfat. Am ceva boala? Nu prea cred deoarece a fost protejat. Aștept un răspuns cu mare drag
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.