Ajutati-ma va rog. dureri testicul

16-10-2013
sergius93
Nu este medic/terapeut
sergius93
De citevai zile mea esit pe capul penisului niste pete rosii, dupa vreo doua zile am avut mincarimi si cind mam uitaqt pe pielea acestuia inauntru au aparut pete si pe piele si ma maninca acolo, ajutatima va rog ce poate fi, de la o vreme ma doare si testiculul sting nustiu de la ce aqr putea fi, va implor ajutatima
1 comentarii
0
17-10-2013, ora 00:47
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Posibil Trichomonas.
Trebuie sa va adresati cu trimitere de la medicul de familie, medicului Dermato-Venerolog.

* Cereti trimitere la Dermatologie
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.