Pilula de a doua zi si moldamin

13-05-2016
Deebra
Nu este medic/terapeut
Deebra
Acum 2 saptamani am fost internata in spital, fiind diagnosticata cu flegmon amigdalian. In perioada spitalizarii am urmat tratament perfuzabil cu penicilina, gentamicina, metronidazol si algocalmin ca apoi sa continui tratamentul cu moldamin1200000 1/saptamana (timp de 3 luni). Dupa aceasta menstruatia a intarziat cu o saptamana (din cate am citit pe net si am intrebat si medicul, e normal) ea fiind regulata pana atunci. La sfarsitul menstruatiei (aseara) am intretinut relatii sexuale protejat, insa in timpul ejacularii s-a rupt prezervativul. Am luat pilula de a doua zi (Postinor) la o ora dupa "incident". Astazi am facut injectia cu moldamin insa nu am mentionat ca am luat pilula de a doua zi. E posibil ca pilula de a doua zi sa nu isi faca efectul si sa apara surprize neplacute ? Ce s-ar putea intampla si la ce ar trebui sa ma astept ?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.